آخرين خبر/ نخستين همانديشي مديران رسانههاي استان قم با مديرکل تبليغات اسلامي استان به مناسبت سالروز تأسيس سازمان تبليغات اسلامي برگزار شد.
حجتالاسلام والمسلمين رضا عزتزماني در همانديشي مديران رسانههاي استان به مناسبت سالروز تاسيس سازمان تبليغات اسلامي اظهار داشت: اگر جريان تبليغ و اطلاع رساني را از سازمان تبليغات اسلامي به همه عرصههايي که در اين رويکرد اثرگذار هستند توسعه دهيم، حوزه رسانه يکي از اصلي ترين ظرفيتها براي گام برداشتن در اين مسير و کمک به تحقق اهداف است.
وي نقد و نظارت، اطلاعرساني صادقانه و شفاف و تبادل آراء و افکار در جامعه را سه کارکرد اصلي رسانههاي جمعي ذکر کرد و افزود: رسانهها ميتوانند در توسعه فضاي اميد و حرکت رو به رشد، گذر از سختيها و نوع نگاه به عالم و تصميمهاي انسان کمک کار باشند.
مديرکل تبليغات اسلامي استان قم با تمجيد از نگاه نقادانه مديران رسانههاي استان به بيان برخي ماموريتهاي مهم سازمان تبليغات اسلامي در دوره جديد پرداخت.
حجتالاسلام عزت زماني گفت: سازمان تبليغات اسلامي بايد از حاشيه به متن بيايد، چون مبلغ دين و متولي امر تبليغ است.
وي مسجد را مردمي ترين و الهي ترين نهادي دانست که خداي متعال قرار داده و تاکيد کرد: در دوره جديد مديريت سازمان تبليغات اسلامي، مسجدمحوري و محوريت امام جماعت در محله با جديت پيگيري ميشود.
وي اظهار داشت: معتقديم آسيبهاي اجتماعي محلهها با نقش آفريني درست و رابطه صحيح امام و امت برطرف ميشود. البته ما بايد نقشهاي واقعي و کارکردهاي مسجد را به امام جماعت معرفي و از او حمايت کنيم.
حجتالاسلام عزت زماني، جوان گرايي، توجه به خانواده و مساله زنان، مردمي سازي تبليغ دين و پيوست اجتماعي تبليغ دين را از ديگر مأموريتهاي سازمان تبليغات اسلامي ذکر کرد و گفت: سازمان تبليغات اسلامي حتما در مسائل اجتماعي مردم حضور جدي خواهد داشت.
به گفته مديرکل تبليغات اسلامي استان قم، تبيين گام دوم انقلاب محور اساسي حرکت اين سازمان است.
در اين نشست صميمي مديران رسانههاي جمعي استان به بيان نقطه نظرات و پيشنهادات خود پيرامون فعاليتهاي فرهنگي و تبليغي پرداختند.
بازار