صدا و سيما/سرهنگ جمالي گفت: ۴ قايق صيادي فاقد مجوز صيد توسط پايگاه درياباني کيش توقيف شدند.
وي گفت: ۱۶ نفر از صيادان غير مجاز از اين قايق ها دستگير و براي انجام مراحل قضايي به دادسرا اعزام شدند.
سرهنگ جمالي گفت: در بازرسي از اين قايق ها بيش از ۲۰۰ متر تور منوفلامنت توقيف شد.
فرمانده انتظامي و درياباني کيش گفت: صيادان براي انجام صيد محدوديتي نداشته و بايد برابر قوانين در زمان شرايط مطلوب جوي با اخذ مجوز از اسکله خارج شوند.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان هرمزگان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر هرمزگان در تلگرام:
https://t.me/joinchat/AAAAAEMf_BpioJfkQL_L2A
آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today
آخرين خبر هرمزگان در سروش :
http://sapp.ir/Hormozgan.Online
آخرين خبر هرمزگان در ايتا :
http://eitaa.com/joinchat/159907840C378e037121