صدا و سيما/ مصرف برق در استان البرز ۶ درصد افزايش يافت.
بهنام بيات مديرعامل شرکت توزيع برق استان البرز ضمن اعلام اين خبر گفت: با آغاز فصل گرما هر ساله ما شاهد افزايش 2 تا 3 درصدي رشد مصرف برق بوده ايم اما امسال شاهد افزايش شش درصدي مصرف برق در استان هستيم.
وي با بيان اينکه اين افزايش غير عادي است و دليل مشخصي براي آن وجود دارد، گفت: بيشتر اين افزايش مصرف، مربوط به استفاده از دستگاههاي سِرور توليد ارز ديجيتال يا ماينر است که سود جويان از برق صنعتي و کشاورزي با بهاي کمتر نسبت به تعرفه هاي عادي به صورت غيرقانوني از آن استفاده مي کنند.
دستگاه هاي ماينر قاچاق محسوب مي شود.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان البرز را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر البرز در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAD7vghQEyylArDddOA
آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday
آخرين خبر البرز در سروش :
http://sapp.ir/Alborz.online
آخرين خبر البرز در ايتا :
http://eitaa.com/joinchat/162463744C6827f642af