فارس/ فرمانده انتظامي استان سمنان در گفتگويي اظهار کرد: مأموران پليس شهرستان شاهرود حين پايش خودروهاي عبوري به يک دستگاه تريلر مشکوک شدند و براي بررسي بيشتر آن را متوقف کردند.
حسني بيان کرد: پس از بررسي مدارک و خودرو، 151 دستگاه دوربين مداربسته، 160 دستگاه گوشي همراه، 756 قلم لوازم جانبي موبايل، 410 عدد چراغ قوه، 140 عدد دستگاه تلفن روميزي و 400 قلم انواع لوازم آرايشي بهداشتي قاچاق با نشان کشورهاي مختلف کشف شد.
وي با بيان اينکه اين محموله از تهران به مقصد مشهد بارگيري شده بود، گفت: کارشناسان امر ارزش ريالي اين محموله را سه ميليارد ريال برآورد کردهاند.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان سمنان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر سمنان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAENNWvIqZvWEhdCBvg
آخرين خبر سمنان در اينستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today
آخرين خبر سمنان در سروش :
http://sapp.ir/Semnan.Online
آخرين خبر سمنان در ايتا :
http://eitaa.com/joinchat/163446784C56991a062c