برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کارمندان می‌توانند بخشی از درآمد خود را به بهزیستی اهدا کنند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کارمندان می‌توانند بخشی از درآمد خود را به بهزیستی اهدا کنند
ايرنا/ مديرکل بهزيستي کرمانشاه به اجراي طرح «شکرانه سلامت» توسط اين سازمان در راستاي جذب کمک هاي نقدي براي مددجويان زيرپوشش اشاره کرد و گفت: کارمندان دستگاه هاي اجرايي مي‌توانند در صورت تمايل بخشي از درآمد خود را به مددجويان بهزيستي اهدا کنند.
فاطمه رضوان مدني روز سه شنبه در جلسه هم انديشي ذيحسابان و مديران مالي دستگاه هاي اجرايي استان که در سرسراي اين اداره کل برگزار شد، ضمن تشريح خدمات و فعاليت هاي بهزيستي، اظهار داشت: کارمندان داوطلب مي توانند چهار رقم آخر حقوق ماهيانه خود را به بهزيستي اهدا کنند تا اين مبلغ از حساب آنها کسر و براي تامين مسکن، جهيزيه، تحصيل و اشتغال مددجويان بهزيستي هزينه شود.
وي ادامه داد: بهزيستي استان کرمانشاه هم اکنون جمعيتي بالغ بر ۱۴۹ هزار و ۴۵۰ نفر را زيرپوشش خود دارد.
وي با بيان اينکه وضعيت اقتصادي به گونه اي است که روز به روز بر آمار جمعيت زيرپوشش بهزيستي استان اضافه مي شود، افزود: آسيب پذيري گروه هاي هدف، کمبود نيروي انساني متخصص و هزينه هاي چشمگير درماني جامعه هدف از جمله مشکلات سازمان بهزيستي است که براي برطرف کردن آنها نيازمند ياري خيرين نيک انديش و همکاري ديگر دستگاه ها هستيم.
معاون نظارت مالي و رئيس خزانه معين استان کرمانشاه نيز در اين جلسه ضمن تقدير از خدمات صورت گرفته بهزيستي در جامعه و براي مددجويان زيرپوشش، گفت: از هيچ کمکي به بهزيستي دريغ نخواهيم کرد و اميدواريم بتوانيم در حوزه کاري خود، کمک يار خوبي براي بهزيستي باشيم.
اميرحمزه حيدريان افزود: جاي خوشحالي است که سازماني مانند بهزيستي توانسته خدمت رسان به قشر آسيب ديده جامعه باشد و تنوع خدمات اين سازمان که با روح، روان و جسم افراد سروکار دارد نيازمند داشتن نيروهايي با سعه صدر بالاست که خوشبختانه اين اداره کل از آن برخوردار است.
در اين جلسه همچنين تعدادي از ذيحسابان دستگاه هاي اجرايي توسط مديرکل بهزيستي استان و رئيس خزانه معين استان کرمانشاه مورد تجليل قرار گرفتند.
۱۵۰ هزار نفر از جمعيت ۲ ميليون نفري استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زيرپوشش بهزيستي هستند که يک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بيماران رواني در مراکز شبانه روزي بهزيستي قرار دارند.
نزديک به پنج هزار نفر هم پشت نوبت دريافت خدمات از بهزيستي هستند.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : 
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : 
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
آخرين خبر کرمانشاه در سروش :
آخرين خبر کرمانشاه در ايتا :
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره