برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

باید در توسعه مدیریت به دنبال توسعه فرهنگ سازمانی باشیم

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
باید در توسعه مدیریت به دنبال توسعه فرهنگ سازمانی باشیم
باشگاه خبرنگاران/ مدير عامل شرکت اب منطقه اي کرمانشاه گفت: توسعه مديريت مي تواند ساختار سازماني را در رسيدن به اهداف مورد نظر کمک کند و موجبات روشنگري در سيستم شود.
درويشي مدير عامل شرکت اب منطقه اي کرمانشاه گفت: موضوع جلسات توسعه مديريت مي تواند ساختار سازماني را در رسيدن به اهداف مورد نظر کمک کند و موجبات روشنگري در سيستم شود و فضا را براي استفاده از تمام منابع مهيا نمايد.
درويشي گفت: تمام اين تلاش‌ها براي آن صورت مي‌پذيرد که به يک ايده ال در شان شرکت برسيم جايگاهي که بر اساس استاندارد‌هاي مناسب تعريف شده است.
وي گفت: در همين حوزه توسعه مديريت شاخص‌هايي وجود دارند که از اهميت بالايي برخوردارند مسائل مديريتي و مسائل فرهنگي و بي انگيزگي که گا‌ها در محيط کار ايجاد مي شود و ما بايد سعي کنيم اين رخوت و بي تفاوتي شناسائي و درمان شوند همه اين موارد فقط مباحث مالي و معيشتي نيست ما نياز به کار فرهنگي داريم ما نيازمند آموزش در برخي سطوح و ايجاد اخلاق حرفه‌اي توسعه اين اخلاق در همه سيستم و بدنه اداري هستيم و در آن احساس مسئوليت مهمتر از باقي مسائل است.
او گفت: ما امانتدار يک سرمايه بزرگ هستيم و وامدار مردم و بايد دين خود و تکليفي که به ما واگذار شده است را به خوبي ادا نمائيم و قطعا اين اداي تکليف در خدمتگزاري بهتر و بيشتر است بايد تلاش کنيم که در تحول اداري همکاران ضمن درک واقعيت‌هاي سازمان براي رفع مشکلات تلاش مضاعف نمايند.
درويشي افزود: بايد به سمت شرکت داري جلو برويم و برنامه ريزي ما نيز همين باشد بايد سعي کنيم نسل جوان و شاغل در شرکت را با تجربيات کاري و اخلاقي خود راهنمائي کنيم اين افراد آينده اين شرکت هستند بايد با ايجاد پشتوانه فرهنگي در کار و اخلاق زمينه سازي لازم در تحقق يک سازمان مناسب را انجام دهيم و مطمئنا اين فرهنگ زماني که محقق شود رسالت اصلي ما محقق شده است.
او بيان کرد : بايد در توسعه مديريت به دنبال توسعه فرهنگ سازماني و اخلاق حرفه‌اي در کار باشيم همه موارد انجام اين فرايند بلحاظ سخت افزاري و نرم افزاري وجود دارد و بايد اين رويکرد در سيستم پر رنگ شود.
درويشي گفت: ظرفيت‌هاي خوبي داريم پس بايد از اين نقطه قوت استفاده کنيم و از اين پتانسيل استفاده نمائيم و افرادي متعهد دلسوز و توانمند پرورش دهيم.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام : https://www.instagram.com/kermanshah.today آخرين خبر کرمانشاه در سروش : http://sapp.ir/Kermanshah.online آخرين خبر کرمانشاه در ايتا : http://eitaa.com/joinchat/159186944C9707a58246
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره