برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توزیع بیش از ۸۸ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کرمانشاهی

منبع
مهر
بروزرسانی
توزیع بیش از ۸۸ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان کرمانشاهی
مهر/ مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان کرمانشاه گفت: بيش از ۸۸ هزار حلقه لاستيک بين رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومي استان توزيع شده است.
فريبرز کرمي اظهار داشت: ۸۸ هزار و ۸۲۴ حلقه لاستيک ميان ناوگان عمومي حمل و نقل استان کرمانشاه طي ۶۹ مرحله توزيع شده است.
وي از توزيع ۱۸ هزار و ۷۶۲حلقه لاستيک در سايز ۱۸۵/۶۵/۱۵/۱۴ خبر داد و گفت: در مرحله شهرستاني نيز ۸۰۶ حلقه لاستيک در اين سايز توزيع شده است.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان کرمانشاه بيان داشت: در سايز ۷۰۰ -۱۶ نيز ۲۴۷۰ حلقه لاستيک در مجموع مراحل و در مرحله شهرستاني ۲۲۲ حلقه لاستيک تحويل ناوگان عمومي حمل و نقل استان شده است.
اين مسئول گفت: در سايز ۷۵۰-۱۶ يک هزار و ۹۸۶ حلقه لاستيک طي مجموع مراحل توزيع لاستيک و ۱۷۰ حلقه نيز در مرحله شهرستاني تحويل شده است.
وي از توزيع ۱۴۸۴ حلقه لاستيک در سايز ۸۲۵-۱۶ خبر داد و گفت: در مرحله شهرستاني هم ۱۴۸ حلقه لاستيک در اين سايز توزيع شده است.
کرمي با بيان اينکه در سايز ۲۳۵*۱۷۵ نيز ۲۱۲ حلقه لاستيک توزيع شده عنوان کرد: در سايز ۱۰۰۰-۲۰ نيز ۴۴۴ حلقه لاستيک طي مجموع مراحل توزيع و ۲۶ حلقه نيز در مرحله شهرستاني تحويل شده است.
وي ادامه داد: در سايز ۱۱۰۰-۲۰ هم ۲۲۴ حلقه لاستيک و در مرحله شهرستاني ۴۸ حلقه لاستيک تحويل ناوگان عمومي حمل و نقل استان کرمانشاه شده است.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان کرمانشاه بيان داشت: همچنين در سايز ۱۲۰۰ -۲۰ هم ۶۹۴ حلقه لاستيک طي مجموع مراحل و در مرحله شهرستاني هم ۲۶۸ حلقه لاستيک توزيع شده است.
کرمي از توزيع ۴۴ حلقه لاستيک در سايز ۱۳*۲۲۵ خبر داد و گفت: در سايز ۱۲۰۰-۲۴ نيز ۲۴ هزار و ۹۹۵ حلقه لاستيک در مجموع و طي مرحله شهرستاني هم ۶۴۸ حلقه لاستيک توزيع شده است.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان کرمانشاه با بيان اينکه در سايز ۳۱۵/۸۰/۲۲/۵ بيش از ۲۶ هزار حلقه لاستيک طي همه مراحل و در مرحله شهرستاني هم ۶۷۲ حلقه لاستيک توزيع شده خاطرنشان کرد: ۱۱ هزار و ۴۳۱ حلقه لاستيک نيز در سايز ۳۸۵/۶۵/۲۲/۵ طي مراحل توزيع و در مرحله شهرستاني هم ۲۱۶ حلقه لاستيک تحويل ناوگان عمومي حمل و نقل شده است.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : 
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : 
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
آخرين خبر کرمانشاه در سروش :
آخرين خبر کرمانشاه در ايتا :
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره