logo

تقاطع‌های کرمانشاه میزبان نمایش‌های خیابانی "ترافیکی" می‌شوند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تقاطع‌های کرمانشاه میزبان نمایش‌های خیابانی "ترافیکی" می‌شوند
ايسنا/ رييس سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري کرمانشاه از اجراي نمايش‌هاي خياباني در تقاطع‌هاي شهر در راستاي تقويت فرهنگ ترافيک شهروندان خبر داد.
مهدي عبدالمالکي با اشاره به شروع کمپين "از خود شروع کنيم" در سطح شهر، گفت: هر بار برنامه‌اي در راستاي پيگيري و اجراي اين کمپين برگزار مي‌شود و يکي از اين برنامه‌ها اجراي نمايش‌هاي خياباني در تقاطع هاي شهر با هدف ارتقاي فرهنگ ترافيک است.
وي افزود: در اين برنامه که با همکاري معاونت حمل و نقل ترافيک شهرداري، حوزه هنري و پليس راهور برگزار مي‌شود هنروران حوزه هنري در تقاطع‌هاي پرترافيک مستقر شده و به اجراي برنامه مي‌پردازند.
عبدالمالکي تصريح کرد: در اين برنامه که از 26 مرداد شروع شده و تا هفتم شهريور ادامه دارد، 30 نمايش خياباني در تقاطع‌هاي شهر اجرا مي‌شود.
وي افزود: طي اين مدت روزانه هنروران در دو تقاطع شهر اجراي برنامه خواهند داشت که موضوع آنها نيز در خصوص ارتقاء فرهنگ ترافيکي، رعايت قوانين ترافيکي براي عابرين و رانندگان، عبور از خط کشي عابر پياده، استفاده بيشتر از وسايل حمل و نقل عمومي و... است.
رييس سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري کرمانشاه با بيان اينکه هنر زباني نرم و موثر براي انتقال فرهنگ در هر جامعه محسوب مي‌شود، گفت: در اين بين هنر تئاتر مي‌تواند با تاثيرگذاري خاص خود اثرات مثبتي در جامعه در راستاي ارتقا فرهنگ ترافيک داشته باشد.
به گفته عبدالمالکي طي مدت برگزاري اجراهاي خياباني کودکان سه تا شش ساله نيز در تقاطع ها از رانندگي که قوانين را رعايت کنند با هداي گل تقدير مي کنند.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : 
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : 
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
آخرين خبر کرمانشاه در سروش :
آخرين خبر کرمانشاه در ايتا :
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره