برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

توضیحات منابع طبیعی در مورد زمین‌خواری «بیدمیری»

منبع
مهر
بروزرسانی
توضیحات منابع طبیعی در مورد زمین‌خواری «بیدمیری»
مهر/ فرمانده يگان حفاظت اداره کل منابع طبيعي استان کرمانشاه به ارائه توضيحاتي در مورد زمين‌خواري در تفرجگاه «بيدميري» در شهرستان پاوه پرداخت.
روز گذشته گزارشي با عنوان «بيدميري» در قبضه متجاوزان طبيعت قرار گرفت که به پديده شوم زمين‌خواري در تفرجگاه بيدميري پاوه اشاره داشت.
علي صفا کرمي فرمانده يگان حفاظت اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان کرمانشاه در واکنش به اين خبر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بخشي از اين اراضي ملي در قالب طرح هاي واگذاري به دستگاه هاي ديگر چون جهاد کشاورزي واگذار شده است.
وي با بيان اينکه در حال حاضر ساخت و ساز غيرمجازي در اراضي ملي اين منطقه نداريم، ادامه داد: تمام ساخت و سازهاي صورت گرفته طبق مجوز ماده ۳ قانون بهره برداري از جنگل ها و مراتع کشور در راستاي تسطيح و خاکبرداري در جهت اجراي تعهدات و قرارداد منعقده براي احداث باغ واگذار شده است.
اين مسئول تصريح کرد: اين کار با تاييد کميته فني اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان کرمانشاه صورت گرفته است.
فرمانده يگان حفاظت اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر اين اساس بخشي از زمين هاي منابع طبيعي در اين منطقه به امور اراضي جهاد کشاورزي واگذار شده و امور اراضي نيز آن را در اختيار متقاضيان طرح هاي کشاورزي قرار مي دهد.
کرمي مساحت کل اراضي ملي منطقه بيدميري را ۴۰۰ هکتار عنوان کرد و گفت: تنها يک مورد ساخت و ساز در اين منطقه ايجاد شده است و مربوط به احداث يک باغ است.
وي مساحت ساخت و ساز صورت گرفته را حدود ۲.۵ تا ۳ هکتار عنوان کرد که در قالب واگذاري اراضي ملي به طرح هاي کشاورزي اختصاص يافته است.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام : https://www.instagram.com/kermanshah.today آخرين خبر کرمانشاه در سروش : http://sapp.ir/Kermanshah.online آخرين خبر کرمانشاه در ايتا : http://eitaa.com/joinchat/159186944C9707a58246
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره