برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

خرید بیش از ۱۵ هزار تن کلزا از کشاورزان کرمانشاهی

منبع
مهر
بروزرسانی
خرید بیش از ۱۵ هزار تن کلزا از کشاورزان کرمانشاهی
مهر/ مديرکل غله و بازرگاني استان کرمانشاه از پايان خريد تضميني کلزا در اين استان خبر داد و گفت: بيش از ۱۵ هزار تن محصول از کشاورزان خريداري شده است.
ماشا الله ارويسي اظهار داشت: از ابتداي خريد تضميني کلزا تاکنون ۱۵ هزار و ۸۴۰ تن کلزا توسط ۱۹ مرکز خريد تضميني خريداري شده است.
وي مبلغ پرداختي مطالبات به کلزا کاران را ۵۲ ميليارد و ۴۷۰ ميليون تومان اعلام و افزود: اين پرداختي ها از طريق بانک عامل انجام شده است.
مديرکل غله و بازرگاني استان کرمانشاه با بيان اينکه بيشترين کلزاي خريداري شده مربوط به شهرستان‌هاي کنگاور و کرمانشاه بوده است، تصريح کرد: اداره کل غله و بازرگاني استان نسبت به تحويل کلزا به تنها کارخانه فرآوري دانه هاي روغني در استان اقدام مي‌کند.
ارويسي همچنين درباره خريد تضميني گندم نيز عنوان کرد: تاکنون ۵۴۶ هزار و ۵۱۱ تن گندم از کشاورزان استان خريداري شده است.
وي ارزش گندم خريداري شده را ۹۴۴ ميليارد و ۸۹ ميليون تومان اعلام و عنوان کرد: تمامي کشاوزاني که تا هفته گذشته گندم را به اداره غله و بازرگاني تحويل داده اند تمام مطالبات آنها پرداخت شده است.
مديرکل غله و بازرگاني استان کرمانشاه با بيان اينکه خريد گندم توسط ۸۰ مرکز خريد انجام شده است، گفت: ۶۳ هزار و ۷۷۳ تن گندم توسط مراکز دولتي، ۴۰۴ هزار و ۹۱۴ تن توسط سيلوهاي بخش خصوصي و ۷۷ هزار و ۷۴۸ تن توسط مباشرين تعاون روستايي خريداري شده است.
وي خاطرنشان کرد: امسال مطالبات کشاورزان در کوتاه ترين زمان ممکن به حساب آنها واريز شده است.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : 
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام : 
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
آخرين خبر کرمانشاه در سروش :
آخرين خبر کرمانشاه در ايتا :