ایرنا/ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۶۲ مورد شکایت مربوط به اینترنت، تلفن‌همراه، تلفن ثابت و خدمات پستی در سامانه ۱۹۵ این استان ثبت شده است.

فردین سعیدی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان اظهار کرد: از این ۷۶۲ شکایت ثبت شده، ۴۰۶ مورد در حوزه اینترنت، ۸۸ مورد تلفن ثابت و ۲۲۱ مورد نیز مربوط به تلفن همراه بود.
وی اضافه کرد: امسال همچنین ۱۳ مورد شکایت از خدمات پستی، ۶ مورد تشعشات، ۱۷ مورد دفاتر پیشخوان و ۱۱ مورد خدمات ارزش افزوده در سامانه ۱۹۵ استان به ثبت رسیده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان میانگین رسیدگی به شکایات را هفت روز کاری اعلام کرد و گفت: شهروندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن یا شماره تلفن رایگان ۱۹۵ و سایت اینترنتی www.۱۹۵.ir شکایات خود را مطرح کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.
سعیدی افزود: کردستان امسال کمترین شکایات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را در میان استان‌های تحت پوشش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی غرب کشور داشته است.



همراهان عزیز ، آخرین اخبار استان کردستان را به صورت لحظه ای و فراجناحی در بسترهای زیر دنبال کنید :
آخرین خبر کردستان در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEIzkR_omLO41FJL8g
آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online
آخرین خبر کردستان در سروش :
http://sapp.ir/Kurdistan.Online
آخرین خبر کردستان در ایتا :
http://eitaa.com/joinchat/156368896Ccff9858d34