ايرنا/ مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات کردستان گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون ۷۶۲ مورد شکايت مربوط به اينترنت، تلفنهمراه، تلفن ثابت و خدمات پستي در سامانه ۱۹۵ اين استان ثبت شده است.
فردين سعيدي، مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات کردستان اظهار کرد: از اين ۷۶۲ شکايت ثبت شده، ۴۰۶ مورد در حوزه اينترنت، ۸۸ مورد تلفن ثابت و ۲۲۱ مورد نيز مربوط به تلفن همراه بود.
وي اضافه کرد: امسال همچنين ۱۳ مورد شکايت از خدمات پستي، ۶ مورد تشعشات، ۱۷ مورد دفاتر پيشخوان و ۱۱ مورد خدمات ارزش افزوده در سامانه ۱۹۵ استان به ثبت رسيده است.
مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات کردستان ميانگين رسيدگي به شکايات را هفت روز کاري اعلام کرد و گفت: شهروندان ميتوانند از طريق اپليکيشن يا شماره تلفن رايگان ۱۹۵ و سايت اينترنتي www.۱۹۵.ir شکايات خود را مطرح کنند تا در کمترين زمان ممکن رسيدگي شود.
سعيدي افزود: کردستان امسال کمترين شکايات مردمي حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات را در ميان استانهاي تحت پوشش سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي غرب کشور داشته است.
بازار