برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۷۶۲ شکایت در سامانه ۱۹۵ کردستان ثبت شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۷۶۲ شکایت در سامانه ۱۹۵ کردستان ثبت شد
ايرنا/ مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات کردستان گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون ۷۶۲ مورد شکايت مربوط به اينترنت، تلفن‌همراه، تلفن ثابت و خدمات پستي در سامانه ۱۹۵ اين استان ثبت شده است. فردين سعيدي، مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات کردستان اظهار کرد: از اين ۷۶۲ شکايت ثبت شده، ۴۰۶ مورد در حوزه اينترنت، ۸۸ مورد تلفن ثابت و ۲۲۱ مورد نيز مربوط به تلفن همراه بود. وي اضافه کرد: امسال همچنين ۱۳ مورد شکايت از خدمات پستي، ۶ مورد تشعشات، ۱۷ مورد دفاتر پيشخوان و ۱۱ مورد خدمات ارزش افزوده در سامانه ۱۹۵ استان به ثبت رسيده است. مديرکل ارتباطات و فناوري اطلاعات کردستان ميانگين رسيدگي به شکايات را هفت روز کاري اعلام کرد و گفت: شهروندان مي‌توانند از طريق اپليکيشن يا شماره تلفن رايگان ۱۹۵ و سايت اينترنتي www.۱۹۵.ir شکايات خود را مطرح کنند تا در کمترين زمان ممکن رسيدگي شود. سعيدي افزود: کردستان امسال کمترين شکايات مردمي حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات را در ميان استان‌هاي تحت پوشش سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي غرب کشور داشته است.
همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کردستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : آخرين خبر کردستان در تلگرام : https://telegram.me/joinchat/AAAAAEIzkR_omLO41FJL8g آخرين خبر کردستان در اينستاگرام : https://instagram.com/kurdistan.online آخرين خبر کردستان در سروش : http://sapp.ir/Kurdistan.Online آخرين خبر کردستان در ايتا : http://eitaa.com/joinchat/156368896Ccff9858d34