ايرنا/ مديرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: به دليل جلوگيري از شيوع ويروس کرونا و کاهش مراجعات مردمي همه خدمات اين شرکت در سطح استان غير حضوري انجام ميشود.
موسي احمدلو، مديرعامل شرکت گاز استان زنجان اظهار کرد: به منظور کنترل و پيشگيري از شيوع ويروس کرونا و کاهش تردد و مراجعه مشترکان به ادارات گاز در سطح شهرستان ها، همه خدمات اين شرکت به صورت غير حضوري و با تلفن انجام مي شود.
وي تاکيد کرد: مشترکان تحت پوشش شرکت گاز استان زنجان از مراجعه حضوري به اين شرکت خودداري کنند چرا که زمينه و امکانات لازم براي ارتباط مشترکان با شرکت به صورت غيرحضوري پيش بيني شده است.
مديرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: سامانه اينترنتي اين شرکت http://nigc-zanjan.ir براي ثبت هرگونه انتقاد، پيشنهاد، دريافت و مشاهده قبض، پرداخت آنلاين، اعلام و ثبت رقم گاز مصرفي کنتور و ديگر موارد فعال است.
احمدلو يادآوري کرد: اپليکيشن اندرويدي شرکت گاز استان زنجان قابل نصب بر روي گوشي هاي تلفن همراه است.
وي ادامه داد: مشترکان مي توانند اين نرم افزار را از نشاني بيان شده شرکت گاز دانلود کنند.
مديرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: علاوه بر موارد بيان شده شماره تماس هاي ۳۳۱۴۶۶۰۱ تا ۴۹ به صورت ۲۴ ساعت براي ارايه خدمات به مشترکان اين رکن فعال شده است.
احمدلو خاطرنشان کرد: مشترکان شرکت گاز در همه مناطق شهري و روستايي نيز مي توانند راي برقراري ارتباط تلفني و دريافت خدمات به مراجعه به سايت شرکت گاز شماره اداره گاز شهرستان خود را دريافت کنند.
وي افزود: شماره تلفن ۱۹۴ امداد در همه شهرستان هاي استان زنجان به صورت ۲۴ ساعته جهت موارد اضطراري در دسترس مشترکان است.
بازار