جماران/ رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد از افزايش شمار مبتلايان کرونا در چهارمحال به ۷۴ نفر رسيد.
مجيد شيراني، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد اظهار کرد: با افزايش تعداد چهار بيمار قطعي مبتلا به کرونا طي ۲۴ ساعت گذشته، مجموع مبتلايان قطعي به کرونا در چهارمحال و بختياري به ۷۴ نفر رسيد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد بيان کرد: از ابتداي شيوع بيماري در کشور تاکنون ۳۸۳ بيمار در مراکز درماني استان تحت درمان و مراقبت قرار گرفتند.
وي گفت: هم اکنون ۶۲ بيمار مشکوک و مبتلاي قطعي به کرونا و مبتلا به علائم حاد تنفسي در بيمارستانهاي استان مورد مراقبت و درمان هستند.
وي بيان کرد: تاکنون ۴۹ بيمار مبتلا به کرونا بهبود يافته و از مراکز درماني استان ترخيص شدهاند.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد گفت: متأسفانه تعداد جانباختگان مبتلا به کرونا در استان با فوت يکي از نيروهاي پايگاه بهداشتي غير ضميمه موسي ابن جعفر(ع) بروجن به عنوان شهيد راه خدمت به ۱۰ نفر رسيد.