فارس/ مديرکل تامين اجتماعي کهگيلويه و بويراحمد گفت: انتصاب در پست هاي مديريتي اين سازمان صرفا از طريق شرکت در آزمون کتبي و سپس مصاحبه و ارزيابي صورت مي گيرد.
عباس نورمحمدي، مديرکل تامين اجتماعي کهگيلويه و بويراحمد اظهار کرد: انتصاب در سمتهاي مديريتي اين سازمان تنها از ميان افرادي انجام ميشود که در آزمون کتبي و مصاحبه تخصصي امتيازات لازم را کسب کرده باشند.
وي افزود: در دي ماه سال گذشته با همکاري سازمان سنجش آزموني به منظور «شناسايي مديران آينده» اين سازمان برگزار شد و نفرات برتر هر استان که بالاترين امتياز را به دست آوردند به سازمان معرفي شدند که در صورت موفقيت در مراحل بعدي شامل مصاحبه و ارزيابي ميتوانند در سمتهاي مديريتي به کار گرفته شوند.
مديرکل تامين اجتماعي کهگيلويه و بويراحمد برقراري نظام شايسته گزيني، دسترسي عادلانه و برابر همه کارکنان براي فرصتهاي ارتقاي شغلي و تصدي سمتهاي مديريتي و توسعه بهرهوري و کارايي نيروي انساني را از اهداف اين طرح بيان کرد و گفت: در انتصاب مديران و مسوولان بخشهاي بيمهاي و درماني اين سازمان، نتايج آزمون کتبي، نتايج کانون هاي ارزيابي و سوابق و تجارب افراد ملاک عمل خواهد بود.
نورمحمدي با بيان اين که با اين کار، همکاراني که براي سطوح مديريتي داراي قابليت و توانمندي کافي باشند و واجد پذيرش مسوليت تشخيص داده شوند در شرايطي کاملا عادلانه ، علمي و تخصصي شناسايي و ارزيابي مي شوند، عنوان کرد: سازمان تامين اجتماعي سازماني عمومي با کارکردهاي تخصصي و ارائه کننده خدمات بيمهاي و درماني به 44 ميليون نفر از جمعيت کشور است و دانش علمي و تخصصي، توانايي مديريتي، تجربه و شايستگي افراد نقش مهمي در پويايي و موفقيت آن دارد و لذا واگذاري مديريت ها در سطوح گوناگون جز با لحاظ ملاکهاي يادشده امکان پذير نخواهد بود.
وي رضايتمندي بيشتر جامعه هدف اين سازمان و ارائه بهتر خدمات به آنان را از نتايج اعمال اين سازوکار در انتصابها بيان کرد و افزود: در مقاطع بعدي نيز آزمونها به منظور شرکت گستردهتر کارکنان و بهره مندي از ظرفيت و توانايي آنان تداوم خواهد يافت و هر گونه انتصاب در مشاغل مديريتي در فرآيندي کاملا شفاف و با مراجعه به بانک اطلاعات شرکتکنندگان و نفرات برتر اين آزمون ها صورت خواهد گرفت.
بازار