ایسنا/ مدیریت بانک ملی اداره امور شعب استان زنجان گفت: مشکلات ایجاد شده در شعبه کارگشایی به دلیل اختلال سیستمی بوده است.

بنا به اعلام روابط‌عمومی بانک ملی اداره امور شعب استان زنجان، سیدطاهر احمدی، مدیر بانک ملی استان زنجان در رابطه با شایعه منتشر شده در فضای مجازی در خصوص عدم فعالیت شعبه کارگشایی بانک ملی اداره امور شعب استان زنجان، اظهار کرد: به اطلاع مردم استان می‌رساند مشکلات ایجاد شده، به دلیل اختلال سیستمی بوده و با تلاش متخصصان انفورماتیک این بانک، نقص سیستم مرتفع و در حال حاضر هیچ‌گونه محدودیتی از بابت ارائه خدمات وجود ندارد.
وی ضمن عذرخواهی از مردم استان بابت بروز این اختلال، افزود: همه فعالیت شعب بانک ملی استان و همچنین شعبه کارگشایی با قدرت در حال انجام است و مردم به اخبار فاقد منبع رسمی توجه نکنند و پاسخ سوالات احتمالی خود را از سرپرستی این بانک در استان پیگیری کنند.
مدیر بانک ملی استان زنجان یادآور شد: امیدواریم با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی همه همکاران بانک ملی استان، پس از این شاهد چنین پیش‌آمدهایی نباشیم و با افزایش توان و ظرفیت‌های موجود بتوانیم با کیفیت و سرعت عمل مضاعف، به مشتریان بانک ملی استان خدمات ارائه دهیم.


همراهان عزیز ، آخرین اخبار استان زنجان را به صورت لحظه ای و فراجناحی در بسترهای زیر دنبال کنید :
آخرین خبر زنجان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEKRJMt23Y-gW3YJTQ
آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today