رفع مشکل سرویسهای ارائه اینترنت در اردبیل
فارس/ مديرکل شرکت مخابرات استان اردبيل گفت: مشکل ارائه سرويس اينترنت در اردبيل رفع شده و مشترکان شرکت هر چقدر پهناي باند بخواهند در اختيارشان خواهيم گذاشت. بهمن اسماعيلزاده، مديرکل شرکت مخابرات استان اردبيل، در پاسخ به اين مورد اظهار کرد: شرکت مخابرات استان اردبيل داراي امکانات گسترده سرويسهاي ارائه اينترنت بوده و مشترکان شرکت هر چقدر پهناي باند بخواهند در اختيارشان خواهيم گذاشت. وي افزود: شرکت مخابرات استان اردبيل از نظر کيفيت شبکه بهعنوان چهارمين استان در کشور شناخته ميشود و براي رسيدن به امر هزينههاي زيادي صورت گرفته است. مديرکل شرکت مخابرات استان اردبيل بيان داشت: ما حاضريم نسبت به تعهدي که داريم از هر يک از مشترکاني که در اين زمينه با مشکل اساسي روبرو هستند عذرخواهي کرده و خسارت آنها را متقبل شويم. وي همچنين در پاسخ به اين سوال که چرا به شرکتهاي ديگر سرويس دهنده اينترنت اجازه ورود به برخي از مناطق شهر بهويژه شهرکهاي جديد داده نميشود، گفت: طبق قانون ما موظفيم بر اساس درخواستها و قراردادهايي که در سامانه مخابرات ايران ثبت ميشود، پيگيري کنيم و به اين شرکتها در اين مناطق سرويسدهي انجام دهيم. اسماعيلزاده تاکيد کرد: شرکتهاي سرويس دهنده اينترنت ميبايست با مرکز و سامانه مخابرات ايران قرارداد بسته و براي دريافت سرويس اقدام کنند که تاکنون درخواستي در اين مورد دريافت نکردهايم. پروژههاي زيرساختي شرکت مخابرات استان اردبيل در شهرکهاي جديد همانند شهرک کوثر، شهرکهاي مخابرات و کشاورزي با همکاري شهرداري اردبيل درحال اجراست وي گفت: پروژههاي زيرساختي شرکت مخابرات استان اردبيل در شهرکهاي جديد همانند شهرک کوثر، شهرکهاي مخابرات و کشاورزي با همکاري شهرداري اردبيل درحال اجراست و هر کدام از ساکنان اين شهرکها که اقدام به دريافت سرويس اينترنت و تلفن ثابت کنند، حداقل در مدت ۴۸ ساعت و حداکثر ظرف يک هفته سرويس مورد نظر را دريافت ميکنند.