logo

بازیگر سریال «شب‌های برره» درگذشت

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
بازیگر سریال «شب‌های برره» درگذشت

باشگاه خبرنگاران/ سيد جلال طباطبايي بازيگر سريال «شب‌هاي برره» بر اثر سکته قلبي درگذشت.

سيد جلال طباطبايي بازيگر سينما و تلويزيون، امروز بر اثر سکته قلبي درگذشت. از مهم‌ترين آثار سيد جلال طباطبايي مي‌توان به بازيگري در سريال «شب‌هاي برره»، سريال «خانه به‌دوش» و سريال «ترش و شيرين» اشاره کرد.

سيد جلال طباطبايي نخستين بار در سينما حضور يافت و سال ۱۳۵۲ در فيلم «مکافات» به کارگرداني کامران قدکچيان بازي کرد.

گرچه موفقيت اين اثر نسبت به آثار شاخص بعدي اش مانند سريال شب‌هاي برره، بيشتر نبود؛ اما تجربه خوبي براي سيد جلال طباطبايي محسوب مي‌شد و او همکاري با هنرمنداني چون منوچهر وثوق، بهمن مفيد، مستانه جزايري و مهدي فخيم‌زاده را تجربه کرد.

سيد جلال طباطبايي در سال ۱۳۸۴ دوره‌ پرتلاشي را در عرصه سينما و تلويزيون گذراند و در آثار مهمي بازي کرد. او در اين سال با بازي در ۲ سريال مهم تلويزيون خود را به مردم معرفي نمود.

آثار مهم سيد جلال طباطبايي در اين سال، بازيگري در سريال «شب‌هاي برره» به کارگرداني مهران مديري و سريال «متهم گريخت» به کارگرداني رضا عطاران و محمود رضايي بود.

سيد جلال طباطبايي سال ۱۳۸۴ در سريال «شب‌هاي برره» بازي کرد و توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنين خود را ميان مخاطبان تلويزيون مطرح کند. او در اين سريال با مهران مديري همکاري داشت.

سيد جلال طباطبايي توانست با بازي در سريال شب‌هاي برره تجربه بازيگري موفقي براي خود رقم بزند و همکاري در کنار بازيگراني نظير مهران مديري، سيامک انصاري، سعيد پيردوست و محمد شيري بر تجارب او افزود.

سيد جلال طباطبايي علاوه‌ بر سريال شب‌هاي برره، سال ۱۳۸۳ در سريال خانه به‌دوش نيز بازي کرد. او اين‌بار با رضا عطاران يعني کارگردان سريال خانه به‌دوش و هنرمنداني چون حميد لولايي، مريم اميرجلالي، علي صادقي و رضا عطاران همکاري کرد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان آذربايجان شرقي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : آخرين خبر آذربايجان شرقي در تلگرام : http://t.me/joinchat/AAAAAEKyqyHIYXfblD-xfQ آخرين خبر آذربايجان شرقي در اينستاگرام : instagram.com/EAzerbaijan_Today