برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هرمزگان به «استان‌های قرمز» کرونا بازگشت

منبع
فارس
بروزرسانی
هرمزگان به «استان‌های قرمز» کرونا بازگشت

فارس/ بنابر اعلام تازه‌ترين آمار ارائه شده از سوي سخنگوي وزارت بهداشت، هرمزگان پس از دو روز باز به جمع استان‌هاي قرمز کرونا در کشور بازگشت.

سخنگوي وزارت کشور با اعلام آمار امروز کرونا در کشور مبني بر ابتلاي 2 هزار و 521 نفر در کشور به بيماري کوييد - 19، از فوت 179 نفر در 24 ساعت اخير در پي ابتلاي قطعي به اين بيماري خبر داد.

بنابراعلام لاري، استان هاي آذربايجان‌هاي شرقي و غربي، ايلام، بوشهر، خراسان رضوي، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعيت قرمز قرار دارند.

هرمزگان پس از دو روز قرارگيري در وضعيت هشدار که سطحي پايين‌تر از قرمز در زمينه ابتلاي به بيماري کرونا است، بار ديگر در ميان استان‌هاي با وضعيت قرمز قرار گرفت.

روز گذشته احمد مرادي نماينده بندرعباس در خصوص کاهش موارد انجام آزمايش کرونا در روزهاي اخير گفته بود: دليل اصلي کاهش آزمايشات تشخيص کرونا بدليل کمبود کيت تشخيص است که در حال رايزني با وزارت بهداشت براي افزايش سهميه هرمزگان هستيم و همين‌طور درباره وضعيت قرمز هرمزگان نيز پيگيري خواهيم کرد.


همه شهرهاي هرمزگان در وضعيت قرار گرفتند

حسين فرشيدي رئيس دانشگاه علوم پزشکي هرمزگان نيز در اين زمينه اظهار کرد: به لحاظ وضعيت شيوع کرونا در همه شهرهاي هرمزگان وضعيت قرمز اعلام شده است و ما اين وضعيت را به استانداري و ديگر دستگاه‌هاي استان نيز اعلام کرده‌ايم.



همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان هرمزگان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : آخرين خبر هرمزگان در تلگرام: https://t.me/joinchat/AAAAAEMf_BpioJfkQL_L2A آخرين خبر هرمزگان در اينستاگرام : https://instagram.com/hormozgan.today