برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف قتل در هندیجان و دستگیری قاتلان در گناوه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کشف قتل در هندیجان و دستگیری قاتلان در گناوه

پايگاه خبري پليس/ فرمانده انتظامي خوزستان از شناسايي و دستگيري قاتلان راننده بين شهري شهرستان هنديجان در بندر گناوه خبر داد.


سردار حيدر عباس زاده، فرمانده انتظامي خوزستان با بيان اين خبر اظهار داشت: با کشف يک دستگاه خودروي سمند بدون صاحب و فاقد پلاک در ۱۸ تيرماه سال جاري، توسط ماموران کلانتري مرکزي هنديجان و مشاهده آثارخون در داخل خودرو، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي در تحقيقات اوليه دريافتند که راننده خودروي موردنظر مردي حدود۶۰ ساله به هويت(خ_خ) ساکن شهرستان ديلم  است که براي وي پرونده فقدان در آن شهرستان تشکيل شده است.

فرمانده انتظامي خوزستان ادامه داد: کارآگاهان پليس آگاهي هنديجان بلافاصله با انجام کار اطلاعاتي،سه نفر از عاملان قتل که ساکن بندر گناوه بودند را شناسايي و با گرفتن نيابت قضايي آنها را دستگيرکردند.

وي تصريح کرد: در تحقيقات متهمان به قتل راننده سمند با انگيزه سرقت اعتراف کردند.

سردار عباس زاده با اشاره به اينکه ماموران پليس جسد مقتول را در بيابانهاي اطراف هنديجان کشف کردند، گفت: بازسازي صحنه قتل با راهنمايي عاملان قتل انجام شد و در اين ارتباط ضمن تشکيل پرونده، متهمان به مرجع قضايي معرفي شدند.


همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خوزستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد : آخرين خبر خوزستان در تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAAEK8vo4vXBkjfYhOqg آخرين خبر خوزستان در اينستاگرام : https://instagram.com/khouzestan_today