برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

امام‌جمعه یزد ادامه مبارزه با دلالان املاک را خواستار شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
امام‌جمعه یزد ادامه مبارزه با دلالان املاک را خواستار شد

ايرنا/ امام جمعه يزد گفت: دادستاني عمومي و انقلاب مرکز استان با همکاري دستگاه‌هاي مختلف در مبارزه با دلالان املاک اقدام‌هاي خوبي انجام داده که به خاطر اهميت اين موضوع، تداوم آن مورد انتظار شهروندان است.

آيت‌الله محمدرضا ناصري يزدي، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه يزد در خطبه‌هاي نمازجمعه اين هفته يزد با تبيين مبارزه دايمي قوه قضاييه با مفسدان اقتصادي، گفت: مطالبه مردم پيگيري اين اقدام قانوني در ابعاد مختلف است و بايد در کنار مبارزه با دلالان املاک، دادستاني به ساير موارد فساد نيز ورود کند.
وي با انتقاد از تورم و گراني لجام گسيخته در بازار يادآور شد: بايد مديران با برنامه‌ريزي در کنار قوه قضاييه در برخورد با گران فروشان و محتکران بيش از پيش فعاليت کنند.
ناصري يزدي با تاکيد بر تامين نيازهاي اساسي مردم يادآور شد: افزايش قيمت ها در يک سال اخير فشار زيادي بر اقشار آسيب‌پذير جامعه وارد کرده و بايد دولت و مسوولان اين مسئله اقدام کنند.
وي، رويکرد دشمنان عليه انقلاب اسلامي را پخش دروغ و شايعه با استفاده از فضاي مجازي در بين مردم و به خصوص نسل جوانان ذکر کرد و بصيرت افزايي جامعه به خصوص جوانان را مورد تاکيد قرار داد.

نماينده ولي‌فقيه در استان اظهار کرد: هدف دشمنان بعد از شکست در عرصه‌هاي مختلف اين است که با رواج شايعات دل مردم را خالي کنند و برکات نظام را کوچک نشان دهند.
قبل از خطبه‌هاي نمازجمعه حجت‌الاسلام رضا شريفي رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه يزد با ارائه گزارشي و تبيين اهميت اقامه اين فريضه، ضرورت همراهي با ستادها و برگزاري باشکوه نمازجمعه را مورد تاکيد قرار داد.    
همزمان با سراسر کشور نماز عبادي سياسي جمعه در ۲۳  شهر و روستاهاي استان يزد اقامه شد. 
  
  

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان يزد را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر يزد در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEGzGLxClrDga39YQQ
آخرين خبر يزد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today