برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کشف موتور سیکلت های قاچاق در البرز

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
کشف موتور سیکلت های قاچاق در البرز

آخرين خبر/ فرمانده انتظامي استان البرز از کشف 5 موتورسيکلت قاچاق به ارزش 50 ميليارد ريال خبر داد.

سردار عباسعلي محمديان فرمانده انتظامي استان البرز گفت: ماموران پليس اقتصادي حين رصد فضاي مجازي با يک صفحه اينستاگرامي که اقدام به فروش موتورسيکلت هاي قاچاق مي کرد مواجه شده و بررسي موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
اين مقام ارشد انتظامي اظهار داشت: ماموران در تحقيقات اوليه خود ابتدا گرداننده اين صفحه را شناسايي کرده و با بررسي فعاليت هاي وي براي ماموران محرز شد که نامبرده با ايجاد صفحه اينستاگرامي و کانال تلگرامي اقدام به فروش موتور سيکلت هاي سنگين قاچاق مي کند.
سردار "محمديان" خاطرنشان کرد: بلافاصله ماموران با شناسايي مخفيگاه متهم با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام شده و ضمن دستگيري نامبرده، يک دستگاه موتورسيکلت قاچاق به ارزش 20 ميليارد ريال از آن جا کشف کردند.
وي ادامه داد: متهم در بازجويي هاي صورت گرفته به فروش 4 موتورسيکلت ديگر در سطح استان البرز اعتراف کرد که محل نگهداري همه آن ها شناسايي و توسط ماموران توقيف شدند.
اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه در مجموع 5 موتورسيکلت کشف و در اين رابطه يک نفر دستگير شد، بيان کرد: ارزش موتورسيکلت هاي قاچاق کشف شده توسط کارشناسان 50 ميليارد ريال برآورد شده است.
فرمانده انتظامي استان البرز در پايان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا تاثير مستقيم با تعطيلي صنعت و بيکاري جوانان دارد و پليس همه تلاش خود را براي مبارزه با اين موضوع به کار بسته است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان البرز را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر البرز در تلگرام :
  https://t.me/joinchat/AAAAAD7vghTCfgcu5kChmg
آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره