logo

سناریوی سریالی برای قتل رانندگان اصفهانی

منبع
برترين ها
بروزرسانی
سناریوی سریالی برای قتل رانندگان اصفهانی

برترين ها/ قاتلان سريالي راننده‌ها در اصفهان که طعمه‌هاي خود را به شيوه‌اي خشن از پا درمي‌آوردند، در عمليات همزمان پليس در دو استان دستگير شدند. متهمان قبل از ارتکاب سومين قتل دستگير شدند.

قاتلان سريالي راننده‌ها در اصفهان که طعمه‌هاي خود را به شيوه‌اي خشن از پا درمي‌آوردند، در عمليات همزمان پليس در دو استان دستگير شدند. متهمان قبل از ارتکاب سومين قتل دستگير شدند.
دهم خرداد امسال ماموران پليس آگاهي اصفهان از کشف جسد مردي در منطقه‌اي کم تردد در اين شهر قرار گرفته و بلافاصله راهي محل شدند. در تحقيقات پليسي مشخص شد، جسد متعلق به مردي است که با شليک گلوله به قتل رسيده است. خيلي زود خانواده مقتول شناسايي و براي تحقيقات به پليس آگاهي احضار شدند.
آنها در جريان تحقيقات اعلام کردند، مقتول با خودروي پرايدش در حال تردد بوده که هدف گلوله قرار گرفته و بعد از آن خودرويش سرقت شده است. مشخصات خودروي پرايد مقتول در اختيار پليس سراسر کشور قرار گرفت تا با مشاهده خودرو آن را توقيف کنند. در حالي که تحقيقات در اين باره ادامه داشت، کشف جسد مرد ديگري که با شليک گلوله به قتل رسيده بود در اصفهان کشف شد. اين مرد هم راننده خودروي زانتيايي بود که قرباني سرقت خودروي ماشين خود شده بود. با بررسي اسلحه به کار رفته در دو جنايت مشخص شد، قتل‌ها با يک اسلحه انجام شده است.
حسين حسين‌زاده، جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان دراين‌باره گفت: پس از دومين قتل متوجه شديم با يک باند تبهکار روبه‌رو هستيم که به صورت سريالي رانندگان را قرباني سرقت‌هاي خود مي‌کنند. تيمي از کارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان بر روي اين پرونده تحقيقات گسترده‌اي را آغاز کرده و پي بردند، اعضاي اين باند در محل‌هاي جنايت ردي از خود باقي نگذاشته‌اند.
وي افزود: با تحقيقات علمي کارآگاهان و بررسي کوچکترين سرنخ‌ها، ردي از سه سارق حرفه‌اي در اين قتل‌ها به دست آمد که ساکن دو استان همسايه اصفهان بودند. با اطمينان از نقش آنها در اين جنايت‌ها، شنبه عملياتي غافلگيرانه در دو استان انجام و سه متهم دستگير شدند. متهمان با سرقت يک دستگاه موتورسيکلت، قصد ارتکاب سومين جنايت را داشتند که ناکام ماندند.
حسين‌زاده با اشاره به اعترافات اوليه متهمان گفت: سه متهم به ارتکاب اين دو جنايت با انگيزه سرقت اعتراف کردند. آنها با موتورسيکلت‌هاي سرقتي پرسه‌زده و با شناسايي خودروها در محل‌هايي خلوت، کنار راننده رفته و به سمت او شليک مي‌کردند. بعد هم جسد را از خودرو خارج کرده و با سرقت ماشين فرار مي‌کردند.
جانشين رئيس پليس آگاهي استان اصفهان خاطرنشان کرد: احتمال ارتکاب قتل‌هاي ديگر از سوي اعضاي اين باند وجود دارد که بازجويي از آنها توسط کارآگاهان آغاز شده است. کارآگاهان پليس آگاهي تحقيقات همه جانبه‌اي را دراين‌باره آغاز کرده‌اند که بايد منتظر نتيجه تحقيقات بود. 

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اصفهان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اصفهان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEAVvljM8cx5YSbB1w
آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today