logo

دستبند پلیس خراسان شمالی بر دستان مامور قلابی

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
دستبند پلیس خراسان شمالی بر دستان مامور قلابی

باشگاه خبرنگاران/ رئيس پليس آگاهي خراسان شمالي از دستگيري مامور قلابي که اقدام به سرقت وجه نقد از يک شهروند کرده بود در بجنورد خبر داد.

سرهنگ مفصود رستگار، رئيس پليس آگاهي خراسان شمالي گفت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اينکه فردي با مراجعه به او و معرفي خود به عنوان مامور نيروي انتظامي اقدام به سرقت کارت بانکي و برداشت مبلغ ۳۲ ميليون ريال، بلافاصله از محل متواري شده است، موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي با اشاره به اينکه کارآگاهان، بررسي اظهارات شاکي پرونده و انجام اقدامات فني و پليسي خود را با جديت آغاز کردند، افزود: با همکاري شاکي کارآگاهان موفق شدند چهره متهم را شناسايي کنند.

رئيس پليس آگاهي خراسان شمالي با بيان اينکه کارآگاهان با مراجعه به بانکي که متهم اقدام به برداشت مبلغ ۳۲ ميليون ريال از کارت شاکي را کرده بود، افزود: با روئيت چهره متهم و بررسي و استعلام از اداره مبارزه با سرقت، مشخص شد که متهم تحت تعقيب آن اداره نيز است.

سرهنگ رستگار با بيان اينکه با تحقيقات ميداني، پاتوق متهم شناسايي و نهايتا در يک عمليات غافلگيرانه با همکاري ماموران اداره مبارزه با سرقت فرد موردنظر دستگير شد، گفت: در بازجويي‌هاي انجام شده مشخص شد که اين فرد با مراجعه به تعدادي از شهروندان، خود را مامور نيروي انتظامي معرفي و از آنان کلاهبرداري مي‌کرد.

وي با اشاره به اينکه در نهايت متهم بعد از مشاهده مستندات مربوطه لب به اعتراف گشود، ادامه داد: بر اين اساس پرونده تشکيل و بعد از تکميل تحقيقات به همراه متهم به مراجع قضايي ارسال شد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان خراسان شمالي را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر خراسان شمالي در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAERlAMiCloyBHW8y4g
آخرين خبر خراسان شمالي در اينستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today