برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

دمای هوا در استان اصفهان کاهش می‌یابد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
دمای هوا در استان اصفهان کاهش می‌یابد

باشگاه خبرنگاران/ کارشناس اداره پيش بيني هواي استان اصفهان گفت: با توجه به ناپايداري‌هاي جوي وزش باد به نسبت شديد تا شديد و کاهش سه تا ۶ درجه‌اي دما از روز پنجشنبه تا يکشنبه هفته پيش رو در مناطق شمال، شمال غرب و شرق استان اصفهان دور از انتظار نيست.

حجت الله علي عسگريان، کارشناس اداره پيش بيني هواشناسي استان اصفهان اظهار کرد: نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر فعاليت جوي به نسبت ناپايدار روي استان اصفهان در دو روز آينده است براين اساس آسمان بسياري از مناطق استان صاف تا قسمتي ابري و در ساعات بعد از ظهر و شب افزايش ابر و وزش باد پيش بيني مي‌شود.
وي با بيان اينکه ناپايداري‌هاي جوي در روز‌هاي جمعه و شنبه به صورت بارش‌هاي رگباري پراکنده و گاهي رعد و برق و وزش باد خواهد بود، افزود: وزش باد به نسبت شديد تا شديد و کاهش سه تا ۶ درجه‌اي دما از روز پنجشنبه تا يکشنبه هفته پيش رو در مناطق شمال، شمال غرب و شرق استان دور از انتظار نيست.
کارشناس اداره پيش بيني هواشناسي استان اصفهان با بيان اينکه بيشينه دما در ۲۴ ساعت آينده بين يک تا دو درجه سانتي گراد کاهش مي‌يابد، گفت: بيشينه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۹ درجه سانتي گراد بالاي صفر و کمينه دما صبح فردا به ۲۴ درجه سانتي گراد بالاي صفر مي‌رسد.
علي عسگريان اضافه کرد: در روز‌هاي پيش رو به دليل وزش باد شديد احتمال خيزش گرد و خاک و غبار صبحگاهي در مناطق مرکزي استان وجود دارد.
وي گفت: آران و بيدگل با دماي ۴۴ درجه سانتي گراد بالاي صفر و چادگان با دماي ۱۶ درجه سانتي گراد بالاي صفر به ترتيب گرم‌ترين و خنک‌ترين مناطق استان پيش بيني مي‌شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اصفهان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اصفهان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEAVvljM8cx5YSbB1w
آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today