logo

افزایش غبار در آسمان شهرکرد؛ روند کاهشی دما در خنک‌ترین شهر کشور ادامه دارد

منبع
فارس
بروزرسانی
افزایش غبار در آسمان شهرکرد؛ روند کاهشی دما در خنک‌ترین شهر کشور ادامه دارد

فارس/ مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري گفت: تا روز سه‌شنبه در بعدازظهرها با افزايش سرعت باد، احتمال خيزش گرد و غبار در سطح استان وجود دارد.

مهران چراغپور، مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه براساس آخرين نقشه‌ها و تصاوير ماهواره‌اي براي سه روز آينده در بعضي ساعات افزايش ابر، گاهي وزش باد شديد و در برخي نقاط غبار رقيق پيش‌بيني مي‌شود، گفت: طي اين مدت در بعدازظهرها بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد و احتمال خيزش گرد و خاک وجود دارد.
مديرکل هواشناسي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه براي امروز افزايش ابر گاهي وزش باد نسبتا شديد و احتمال بارش پراکنده و رعدوبرق پيش‌بيني مي‌شود، افزود: تا روز دوشنبه شاهد کاهش نسبي دما خواهيم بود و از سه‌شنبه افزايش دما خواهيم داشت.
وي با اشاره به اينکه اين غبار تا فردا در برخي نقاط استان ادامه خواهد داشت و از روز يکنبه از شدت آن کاشته خواهد شد، اضافه کرد: صبح امروز شهرکرد با دماي 13 درجه بالاي صفر خنک‌ترين مرکز استان کشور بوده است.
چراغپور با بيان اينکه به باغداران استان توصيه مي‌شود در تنظيم و کنترل دما، رطوبت و تهويه گلخانه‌ها و سالن‌هاي پرورش قارچ با توجه به روند افزايشي دما و ابرناکي بعدازظهرها کوشا باشند، گفت: انجام محلول‌پاشي وسم‌پاشي باغات در ساعات بدون باد و خنک روز انجام شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان چهارمحال و بختياري را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEPpS8kVmT0jtIi9HQ
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday