برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

قیمت طلا و سکه، امروز ۱۱ مرداد ۹۹

منبع
انتخاب
بروزرسانی
قیمت طلا و سکه، امروز ۱۱ مرداد ۹۹

انتخاب/ عمده قيمت ها امروز در بازار طلاي ايران، سکه و ارز سير نزولي را در مقايسه با دو روز پيش تجربه کردند و تنها قيمت سکه بهار آزادي در بازار ثابت ماند.

امروز هر اونس طلا خلاف افت قبلي خود، رشد قيمت را تجربه کرد، هر اونس طلا که ۲ روز پيش تا ۱,۹۵۵ (يک هزار و نهصد و پنجاه و پنج ) تومان رسيده بود، امروز - شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۰۱ آگوست ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۰۶ درصدي به ۱,۹۷۶ (يک هزار و نهصد و هفتاد و شش ) دلار رسيد.

قيمت طلا امروز پايين آمد و هر گرم طلا ۱۸ عيار به ۱,۰۷۵,۶۰۰ (يک ميليون و هفتاد و پنج هزار و ششصد ) تومان رسيد که نسبت به ۲ روز پيش، کاهش ۰.۸۱ درصدي داشته است.

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عيار نسبت به ۲ روز پيش، با ۳۶۰۰۰ تومان کاهش، ۴,۶۵۹,۰۰۰ (چهار ميليون و ششصد و پنجاه و نه هزار) تومان نرخ گذاري شد.

امروز قيمت سکه بهار آزادي خلاف رشد قبلي با افت روبرو بوده است، سکه بهار آزادي که ۲ روز پيش تا ۱۰,۸۰۰,۰۰۰ (ده ميليون و هشتصد هزار) تومان رسيده بود، امروز - شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۰۱ آگوست ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۹۳ درصدي به ۱۰,۷۰۰,۰۰۰ (ده ميليون و هفتصد هزار) تومان رسيد.

سکه در بازار امروز تهران ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ (يازده ميليون و چهارصد هزار) تومان نرخ گذاري شد که نسبت به ۲ روز پيش، بدون تغيير است.

سکه امامي، امروز به ۱۱,۳۰۰,۰۰۰ (يازده ميليون و سيصد هزار) تومان رسيد که نسبت به ۲ روز پيش، کاهش ۰.۵۳ درصدي داشته است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran