برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

انتقاد معاون استاندار از پوشش ضعیف بیمه تامین اجتماعی در کرمانشاه

منبع
بروزرسانی
انتقاد معاون استاندار از پوشش ضعیف بیمه تامین اجتماعی در کرمانشاه

 کردپرس/ معاون اقتصاي استاندار کرمانشاه گفت: متاسفانه از وضعيت دقيق، پراکندگي، نيازمندي ها و مهارت جامعه بيکار استان اطلاعاتي نداريم و اين امر در برنامه‌ريزي‌ها ايجاد مشکل خواهد کرد.

هدايت حاتمي، معاون اقتصاي استاندار کرمانشاه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان گفت: متاسفانه پوشش بيمه تامين اجتماعي در استان پايين است و افزايش پوشش هاي بيمه اي يکي از دغدغه‌هاي جدي استان است.
وي ميزان پوشش کنوني بيمه تامين اجتماعي در کرمانشاه را حدود 39 درصد عنوان کرد و گفت: اين رقم مناسب نيست و بايد بر اساس برنامه‌، اين پوشش به 45 درصد برسد و تا جزو استان‌هاي مياني کشور از نظر پوشش بيمه تامين اجتماعي باشيم.
حاتمي در ادامه طراحي سامانه کسبانه براي ايجاد تعامل بين نيروي کار و کارفرمايان را گامي مثبت دانست و گفت: با راه‌اندازي اين سامانه مي‌توان اطلاعات جامعي راجع ‌به متقاضيان کار کرمانشاه از نظر سن، جنسيت، ميزان تحصيلات، وضعيت مهارت و ... به دست آورد.
وي افزود: با آغاز به کار اين سامانه اطلاعات نزديک به 70 تا 80 درصد جمعيت جوياي کار استان را در مرحله اول به دست خواهيم آورد و همامکان تعامل آنها با کارآفرينان فراهم مي‌شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today