برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

فوت ۳ بیمار کرونایی در جهرم

منبع
شبستان
بروزرسانی
فوت ۳ بیمار کرونایی در جهرم

شبستان/ معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي جهرم از فوت سه بيمار کرونايي در جهرم خبر داد و گفت: تعداد کل جان باختگان مبتلا به «کرونا» در شهرستان جهرم به ۴۵ نفر افزايش پيدا کرده است.
 
سيدمجيد ارجمند، معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي جهرم با اشاره به وضعيت بيماران بستري در بخش هاي کروناي بيمارستان پيمانيه جهرم تا امروز يکشنبه ۱۲ مرداد، گفت: تعداد کل بيماران بستري مشکوک و مثبت در بخش هاي کروناي بيمارستان پيمانيه ۴۸ نفر هستند.
معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي جهرم با اشاره به اينکه از اين تعداد، ۳۹ بيمار در بخش هاي عمومي و ۹ بيمار در بخش آي سي يو بستري هستند، افزود: تعداد بيماران مثبت قطعي بستري در بخش هاي عمومي ۳۱ نفر اعلام شده است.
وي تعداد بيماران مثبت قطعي بستري در بخش آي سي يو را هفت نفر دانست و عنوان کرد: تعداد بيماران مثبتي که توسط دستگاه تنفس مي کنند نيز هفت نفر است.
ارجمند با اشاره به ترخيص ۱۳بيمار کرونايي از بيمارستان، به تعداد کل جانباختگان تا امروز اشاره کرد که به ۴۵ نفر رسيده است.

معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي جهرم با اشاره به اينکه ۳۷بيمار فوت شده از اهالي شهرستان جهرم و هشت نفر نيز از اهالي شهرستان خفر بودند،گفت: امروز نيز سه بيمار جان خود را از دست دادند که جانباختگان امروز آقاي ۶۹ ساله از جهرم، با سابقه سرطان، خانم ۴۲ ساله از خفر، داراي بيماري زمينه اي و آقاي ۷۱ ساله، داراي بيماري زمينه اي بوده است.
وي در پايان گفت: تعداد جانباختگان شهرستان خفر در برخي رسانه ها بيشتر از هشت نفر ذکر شده است که مربوط به افرادي است که در شهرهاي ديگري غير از جهرم و خفر وسکونت داشته و فوت شده اند اما براي تدفين به زادگاه خود انتقال يافته اند.

 


همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان فارس را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر فارس در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEAbLp_SERJkiw4dkw
آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online