برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

مراسم عزاداری ‌محرم با رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی در ایلام برگزار می‌شود‌

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مراسم عزاداری ‌محرم با رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی در ایلام برگزار می‌شود‌

تسنيم/ استاندار ايلام، با تاکيد به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در مراسمات دهه محرم در استان ايلام گفت: مراسم عزاداري دهه‌محرم با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در ايلام برگزار مي‌شود.

قاسم سليماني دشتکي، استاندار ايلام عصر امروز در نشست استاني ستاد مقابله با کرونا در ايلام با تاکيد به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در مراسمات دهه محرم در استان ايلام گفت: مراسم عزاداري دهه‌محرم با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در ايلام  برگزار مي‌شود.
استاندار ايلام، الزامات تدويني براي برگزاري مراسم دهه محرم در استان ايلام، همان الزامات تدويني ستاد کشوري مقابله با کرونا ويروس بوده گفت: استفاده از ماسک، رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي و پرهيز از تجمعات در مکان‌هاي مسقف از الزامات ابلاغي بوده است که هيات و دسته‌جات عزاداري به رعايت آن خود را مقيد مي‌دانند.
سليماني دشتکي در ادامه افزود: رسانه‌هاي معاند تلاش بر آن دارند تا به بهانه کرونا، دين و اعتقادات و باورهاي مسلمانان را مخدوش کنند، غافل از آنکه برگزاري مراسم و آئين‌هاي ديني و انجام اعتقادات و باورهاي مسلمانان با رعايت مسائل بهداشتي در تقابل نبوده و نيست.
وي يادآورشد: بهره مندي از معنويات دهه محرم و توسل جُستن به اهل بيت(ع)  آرزوي هر مسلمان بوده است و راز و نياز، توسل و عزا داري محرم تعطيل بردار نبوده و نيست اما آن چه اتفاق مي‌افتد در شکل برگزاري آن خواهد بود.
استاندار ايلام خاطر‌نشان‌کرد: شک نداشته باشيد که دهه محرم امسال در استان ايلام با شکوه‌تر از هرسال با رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي و موازين بهداشتي برگزار مي‌شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان ايلام را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر ايلام در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEJoYw5sb596nU7kpg
آخرين خبر ايلام در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/ilamkhabar_today