برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تغییر ساعت کار اداره‌های کرمانشاه تا پایان مرداد تمدید شد

منبع
فارس
بروزرسانی
تغییر ساعت کار اداره‌های کرمانشاه تا پایان مرداد تمدید شد

فارس/ معاون توسعه مديريت و منابع استانداري کرمانشاه ساعت کار جديد دستگاه هاي اجرايي را با توجه به استمرار گرماي هوا و لزوم رعايت حداکثري صرفه جويي در مصرف برق براي کاهش مصرف انرژي اعلام کرد.

افشين کريمي، معاون توسعه مديريت و منابع استانداري کرمانشاه در اعلام ساعت کاري جديد ادارات استان کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به درخواست شرکت توزيع نيروي برق به منظور استفاده بهينه و مديريت موثر پيک بار مصرف برق ساعات کار ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي استان کرمانشاه به استثناي(بيمارستان‌ها، مراکز خدمات‌رسان، درماني، امدادرساني، آتش‌نشاني و... ) از روز سه شنبه ۲۱ تا ۳۱ مردادماه از ساعت ۷:۱۵ دقيقه الى ۱۳:۰۰ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۷:۱۵ الي ۱۲:۰۰ تعيين مي‌شود.
معاون توسعه مديريت و منابع استانداري کرمانشاه  ادامه داد: مديران به منظور کاهش مصرف و گذر از پيک بار مصرف برق در فصل گرما ترتيبي اتخاذ کنند تا با رعايت ساير مفاد مصوبه ابلاغي به ويژه تنظيم دماي محيط کار به حداقل ۲۵ درجه سانتي‌گراد تمامي وسايل سرمايشي و روشنايي بعد از ساعات کاري از مدار خارج و بر حسن اجراي برنامه، دقت و نظارت لازم به عمل آورند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today