برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پلمب ۳۷۴ واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردبیل

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پلمب ۳۷۴ واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردبیل

باشگاه خبرنگاران/ فرماندار اردبيل از پلمب ۳۷۴ واحد صنفي در روز‌هاي اخير به علت عدم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در اردبيل خبر داد.

مسعود امامي‌يگانه، فرماندار اردبيل در اين باره گفت: در راستاي تشديد نظارت بر روند رعايت اصول بهداشتي براي پيشگيري از شيوع بيماري ويروسي کرونا 374 واحد صنفي در روزهاي اخير به علت عدم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در اردبيل پلمب شد.
او افزود: با توجه به وضعيت کنوني شيوع بيماري در سطح جامعه تعدادي از اماکن از قبيل رستوران‌ها، اغذيه فروشي‌ها و بستني فروشي‌ها در وضعيت قرمز کرونايي شهرستان اردبيل بايد به صورت بيرون بر ارائه خدمات دهند.
امامي‌يگانه از تشديد نظارت بر واحدهاي صنفي توسط اتحاديه‌هاي ذي‌ربط خبر داد و تصريح کرد: نظارت و رصد رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در واحدهاي صنفي سطح شهرستان اردبيل از سوي اتحاديه‌هاي ذي‌ربط تشديد شده است و رعايت اين موضوع را به دقت رصد مي‌کنند.
فرماندار اردبيل بيان کرد: همکاري و رعايت تعدادي از اصناف جاي قدرداني دارد اما در صورت مشاهده تخلف برخورد قانوني همچنان ادامه خواهد داشت و همچنين مردم نيز بايد از هرگونه اجتماع در قالب دورهمي خانوادگي، مراسم جشن عروسي و تولد، مجالس ترحيم خودداري کنند.
او رعايت اصول بهداشتي توسط اقشار مختلف مردم در اماکن عمومي را ضروري دانست و اظهار کرد: در حال حاضر استفاده از ماسک در فضاهاي عمومي در سطح شهرستان اردبيل بهتر شده اما مردم بايد به نحوه استفاده صحيح از ماسک هم بيشتر توجه کنند‌.


همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اردبيل را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اردبيل در تلگرام :
http://telegram.me/joinchat/AAAAAEKMRiNB88Qz3ta3yA
آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today