برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

تعداد جانباختگان «کرونا» در جهرم به ۵۵ نفر رسید

منبع
شبستان
بروزرسانی
تعداد جانباختگان «کرونا» در جهرم به ۵۵ نفر رسید

شبستان/ ارجمند از افزايش تعداد جانباختگان ناشي از «کرونا» در جهرم خبر داد که اکنون به ۵۵ نفر رسيده است.

سيد مجيد ارجمند، معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي جهرم با اشاره به افزايش شمار مبتلايان به بيماري «کرونا» در شهرستان هاي جهرم و خفر گفت: با نگاهي به وضعيت بيماري «کرونا» تا امروز سه شنبه ۲۱ مرداد ماه مشاهده مي شود  که تعداد کل موارد مثبت به ۲ هزار و ۴۷۶ نفر رسيده است.
معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي جهرم با اشاره به اينکه هزار و ۸۷۲نفر از مبتلايان از اهالي شهرستان جهرم هستند، افزود: همچنين ۲۵۰ نفر از خفر، ۸۲ در کرديان و ۵۴ نفر نيز از اهالي بخش سيمکان هستند.
وي با اشاره به مراجعه بيماران از ديگر شهرستان هاي استان فارس به بيمارستان پيمانيه جهرم عنوان کرد: تعداد کل مبتلايان غير بومي به مراکز درماني جهرم ۲۱۷ نفر بوده است.
ارجمند همچنين از تعداد هشت هزار و ۹۴نمونه گرفته شده در مرکز تشخيص کرونا جهرم تا امروز خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد کل بيماران بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده ۲ هزار و ۱۵۸ نفر اعلام شده است.
وي با اشاره به اينکه تعداد ۳۰۷ بيمار در قرنطينه بستري هستند، خاطرنشان کرد: تعداد کل بيماران بستري مشکوک و مثبت در بخش هاي کروناي بيمارستان پيمانيه ۴۸ نفر بوده که از اين تعداد، ۴۱ بيمار در بخش هاي عمومي و ۷ بيمار در بخش آي سي يو بستري هستند.
معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي جهرم به ترخيص سه بيمار جديد از بيمارستان اشاره کرد و گفت: امروز نيز يک بيمار ديگر جان خود را از دست داد که اين فرد يک خانم ۷۰ ساله با سابقه فشار خون، ديابت و بيماري قلبي بوده و با فوت وي تعداد کل جانباختگان به ۵۵ نفر رسيده است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان فارس را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر فارس در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEAbLp_SERJkiw4dkw
آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online