logo

با متخلفان فاقد بارنامه حمل کالا در لرستان برخورد می شود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
با متخلفان فاقد بارنامه حمل کالا در لرستان برخورد می شود

باشگاه خبرنگاران/ رئيس اداره کالا اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي لرستان گفت: با متخلفان فاقد بارنامه حمل کالا طبق قانون برخورد قاطع و جدي مي‌شود.

رضا عبدي، رئيس اداره کالا اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي لرستان گفت: با متخلفان فاقد بارنامه حمل کالا طبق قانون برخورد قاطع و جدي مي‌شود.
رضا عبدي اعلام کرد: براساس ضوابط و مقررات جاري کشور با هدف ضرورت شفاف سازي فرآيند حمل و نقل و جلوگيري از جابجايي کالا خارج از شبکه حمل و نقل جاده اي، انجام هرگونه عمليات حمل و نقل با طي فرآيند‌هاي قانوني و دريافت بارنامه ضروري است.
او گفت: به تمامي رانندگان، شرکت‌هاي حمل و نقل و مالکان و صاحبان کالا تاکيد مي‌گردد هرگونه جابجايي بار در جاده‌هاي کشور نيازمند دريافت بارنامه(سند حمل) مي‌باشد.
رئيس اداره کالا اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي لرستان ادامه داد: همچنين علاوه بر اعمال قانون توسط پليس راه، متخلفان به کميسيون ماده ۱۱ تخلفات رانندگي اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي احضار و برخورد قانوني با آنان بعمل خواهد آمد.
عبدي بيان کرد: انجام هرگونه عمليات حمل و نقل با طي فرآيند‌هاي قانوني و دريافت بارنامه ضروري است؛ و با متخلفان به طور جدي برخورد مي‌شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان لرستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر لرستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAER79gyRIBxjXujBsw
آخرين خبر لرستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_today