برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

با متخلفان فاقد بارنامه حمل کالا در لرستان برخورد می شود

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
با متخلفان فاقد بارنامه حمل کالا در لرستان برخورد می شود

باشگاه خبرنگاران/ رئيس اداره کالا اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي لرستان گفت: با متخلفان فاقد بارنامه حمل کالا طبق قانون برخورد قاطع و جدي مي‌شود.

رضا عبدي، رئيس اداره کالا اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي لرستان گفت: با متخلفان فاقد بارنامه حمل کالا طبق قانون برخورد قاطع و جدي مي‌شود.
رضا عبدي اعلام کرد: براساس ضوابط و مقررات جاري کشور با هدف ضرورت شفاف سازي فرآيند حمل و نقل و جلوگيري از جابجايي کالا خارج از شبکه حمل و نقل جاده اي، انجام هرگونه عمليات حمل و نقل با طي فرآيند‌هاي قانوني و دريافت بارنامه ضروري است.
او گفت: به تمامي رانندگان، شرکت‌هاي حمل و نقل و مالکان و صاحبان کالا تاکيد مي‌گردد هرگونه جابجايي بار در جاده‌هاي کشور نيازمند دريافت بارنامه(سند حمل) مي‌باشد.
رئيس اداره کالا اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي لرستان ادامه داد: همچنين علاوه بر اعمال قانون توسط پليس راه، متخلفان به کميسيون ماده ۱۱ تخلفات رانندگي اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي احضار و برخورد قانوني با آنان بعمل خواهد آمد.
عبدي بيان کرد: انجام هرگونه عمليات حمل و نقل با طي فرآيند‌هاي قانوني و دريافت بارنامه ضروري است؛ و با متخلفان به طور جدي برخورد مي‌شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان لرستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر لرستان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAER79gyRIBxjXujBsw
آخرين خبر لرستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_today