logo

جریان آردهای بی‌کیفیت توزیعی در بین نانوایان بروجنی چه بود؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
جریان آردهای بی‌کیفیت توزیعی در بین نانوایان بروجنی چه بود؟

ايسنا/ برخي نانوايان بروجني علت بي‌کيفيت بودن نان در اين شهرستان را بي‌کيفيت بودن آردهاي توزيعي عنوان کرده‌اند در همين خصوص نيز کليپي در فضاي مجازي منتشر شده است، اين موضوع را از مسئول مربوطه جويا شديم.

چند روز گذشته کليپي در فضاي مجازي از گلايه‌هاي يک نانواي بروجني بر بي‌کيفيت بودن آرد يارانه توزيعي در بين نانوايان اين شهرستان منتشر شده است، در اين کليپ اجسام خارجي در کيسه‌هاي آرد مشاهد مي‌شود که قطعا اين آرد بي‌کيفيت مي‌تواند سلامت شهروندان را به خطر بيندازد.
کيقباد قنبري، مديرکل شرکت غله و خدمات چهارمحال و بختياري در خصوص گلايه برخي از نانوايان در خصوص پايين بودن کيفيت آرد يارانه‌اي، اظهار کرد: در کارخانجات آرد چهارمحال و بختياري، آرد بر اساس استانداردها توليد مي‌شود و از کيفيت مطلوبي برخوردار است.
مديرکل شرکت غله و خدمات چهارمحال و بختياري افزود: آرد توليدي در کارخانجات از نظر کيفيت مورد آزمايش قرار مي‌گيرد، همچنين سازمان صمت نيز بر کيفيت آرد نظارت انجام مي‌دهد.
وي توضيح داد: نگهداري آرد در نانوايي بايد در شرايط خاصي صورت بگيرد، نگهداري غيراصولي و به مدت طولاني موجب مي‌شود اين آرد کيفيت اوليه خود را از دست بدهد، اما گاهي برخي از نانوايان بي‌انصافي مي‌کنند.

قنبري تأکيد کرد: سلامت و جان شهروندان براي ما اهميت بالايي دارد، بنابراين ما تمام توان خود را به‌کار مي‌گيريم تا به سلامت مردم آسيبي وارد نشود، اين موضوع حتما مورد پيگيري قرار مي‌گيرد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان چهارمحال و بختياري را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEPpS8kVmT0jtIi9HQ
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday