برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

بستری ۴۱ بیمار کرونایی جدید در اردبیل؛ وضعیت همچنان بحرانی است

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
بستری ۴۱ بیمار کرونایی جدید در اردبیل؛ وضعیت همچنان بحرانی است

باشگاه خبرنگاران/ سرپرست دانشگاه علوم پزشکي استان اردبيل گفت: ۴۱ بيمار جديد مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان اردبيل بستري شده اند.

شهرام حبيب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکي استان اردبيل توضيح داد: طي ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۱ بيمار در مراکز درماني استان بستري و خوشبختانه ۴۲ نفر با بهبودي نسبي ترخيص شده‌اند.
او وضعيت استان را همچنان بحراني دانست و افزود: از تعداد بيماران بستري طي ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ نفر از اردبيل، ۲ نفر پارس آباد، ۱۱ نفر مشگين شهر، ۴ نفر گرمي و ۱ نفر خلخال و ۱ نفر از گرمي گزارش شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکي اردبيل ضمن تاکيد بر لزوم رعايت موارد بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي توسط مردم در جامعه، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۳۳۸ نفر در مراکز درماني استان بستري است که از اين تعداد ۶۵ بيمار بدحال در بخش مراقبت‌هاي ويژه تحت درمان هستند.
حبيب زاده تصريح کرد: متأسفانه ۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دليل ابتلاء به کرونا فوت کرده‌اند و با توجه به اينکه اکثر موارد بستري به کرونا را سالمندان تشکيل مي‌دهند لذا به خانواده‌ها توصيه مي‌شود حتماً مراقب افراد مسن خانواده باشند و توجه کنند که ناقل بيماري به اين افراد نباشند.
او ادامه داد: در حال حاضر بهترين راه پيشگيري از ابتلاء به اين بيماري خطرناک، استفاده حتمي از ماسک و مواد ضدعفوني کننده رعايت فاصله گذاري اجتماعي و عدم تماس دست آلوده با صورت است.



همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اردبيل را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اردبيل در تلگرام :
http://telegram.me/joinchat/AAAAAEKMRiNB88Qz3ta3yA
آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today