برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

آمادگی دانشگاه شهرکرد برای برگزاری کنکور سراسری

منبع
فارس
بروزرسانی
آمادگی دانشگاه شهرکرد برای برگزاری کنکور سراسری

فارس/ رئيس دانشگاه شهرکرد ضمن اعلام آمادگي براي برگزاري کنکور سراسري گفت: در برگزاري آزمون‌هاي کارشناسي ارشد و دکتري جزو استان‌هاي موفق بوديم.

سعيد کريمي، رئيس دانشگاه شهرکرد گفت: دانشگاه شهرکرد دانشگاه جامع يا مادر در استان است که بالغ بر هشت هزار دانشجو در ۲۱۰ رشته گرايش در ۸ دانشکده در آن مشغول تحصيل هستند.
رئيس دانشگاه شهرکرد افزود: دانشگاه شهرکرد به واسطه موقعيت جغرافيايي مناسب در پژوهشکده علوم طلوع، پژوهشکده نانو، انتقال جنين دام، زيست فناوري در توليد و بروزرساني علم تلاش مي‌کند.
وي ادامه داد: دانشگاه شهرکرد ۳۶۰ عضو هيات علمي دارد و اعضاي هيات علمي دانشگاه شهرکرد از دانشمندان جوان و تعدادي از آن‌ها از هيات علمي‌هاي يک درصد برتر دنيا هستند و ارتباطات خوبي با کشور‌هاي خارجي همچون استراليا و کانادا برقرار است.
کريمي اظهار داشت: پژوهشکده انتقال جنين دام همچون پژوهشکده رويان بسيار تاثيرگذار است و  با گاو‌داري‌هاي بزرگ و صنعتي در خصوص طرح‌هاي انتقال جنين دام فعاليت مي‌کند.
رئيس دانشگاه شهرکرد با اشاره به برگزاري کنکور ارشد و دکتري گفت: تمامي پروتکل‌ها همچون تهويه هوا، فاصله‌گذاري ۲ متري، ضدعفوني انجام شد و جزو استان‌هاي با عملکرد مثبت در خصوص برگزاري آزمون ارشد و دکتري بوديم و آمار تعداد افراد شرکت‌کننده در کنکور کارشناسي به طور دقيق اعلام نشده است.
وي ادامه داد: براي برگزاري کنکور بايد با آموزش و پرورش جلساتي برگزار شود که پروتکل‌ها به طور دقيق اجرايي شود که حدود هفت هزار نفر در کنکور ۹۹ در پنج دانشکده سه سالن سلف سرويس شرکت مي‌کنند که با کاهش تراکم تعداد حوزه‌ها افزايش مي‌يابدو از سالن‌هاي ورزشي و مطالعه نيز استفاده خواهدشد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان چهارمحال و بختياري را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEPpS8kVmT0jtIi9HQ
آخرين خبر چهارمحال و بختياري در اينستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday