برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

۱۰ گزینه مربی‌گری روی میز سپاهان؛ برانکو پیشنهاد سپاهان را رد کرد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
۱۰ گزینه مربی‌گری روی میز سپاهان؛ برانکو پیشنهاد سپاهان را رد کرد

باشگاه خبرنگاران/ سخنگوي باشگاه سپاهان گفت: مذاکره با ۱۰ مربي داخلي و خارجي براي انتخاب سرمربي تيم سپاهان ادامه دارد.

علي پزشک، سخنگوي باشگاه سپاهان گفت: بعد از استعفاي قلعه نويي گمانه زني هاي رسانه اي درباره مربي تيم سپاهان ادامه دارد و گزينه هايي مطرح مي شود. دوست ندارم در مورد اسامي صحبت کنم، ولي کار کردن با باشگاه سپاهان که در حد استانداردهاي اروپايي کار مي کند، مي تواند يک فرصت طلايي براي مربيان داخلي و خارجي باشد. الان پيشنهادات زيادي به ما ارسال شده که در حال بررسي هستيم.
وي با اشاره به اينکه باشگاه براي برانکو هتلي رزرو نکرده است، ادامه داد: بحث هتل را تاييد نمي کنم. اين اتفاق نيفتاده. هتلي که نام برده اند هم ليست مسافرانش قابل استعلام است. اسامي زيادي در ليستمان داريم. مربيان خوب داخلي و خارجي. مي خواهيم از فرصتي که داريم بيشترين بهره را ببريم و بهترين تصميم را بگيريم. مي خواهيم فصل آينده نتيجه بگيريم و دل هواداران را شاد کنيم و بايد با تفکر و بدون شتاب زدگي و در فرصت مناسب اقدام کنيم. 
پزشک اضافه کرد: آقاي برانکو در ميان گزينه هاي ما وجود دارد، البته ما ۱۰ گزينه ديگر هم داريم. آقاي برانکو در ميان گزينه هاي ما قرار دارد، ولي هنوز با او به تفاهم نرسيديم.
سخنگوي باشگاه سپس در ادامه و در واکنش به اين سوال که در اين شرايط اقتصادي سخت، باشگاه سپاهان چقدر مي خواهد به برانکو که در دعوا با باشگاه پرسپوليس است، بدهد، توضيح داد: باشگاه ما استراتژي خودش را دارد و با برنامه ريزي کار مي کند. طبق بودجه کار مي کنيم. مويد حرف من هم اينکه امروز که با شما صحبت مي کنم، يک ريال به بازيکنان خارجي و مربيان خارجي بدهکار نيستيم.
وکيل برانکو در مورد پيشنهاد سپاهان  به اين مربي کروات اظهار کرد: باشگاه سپاهان براي سرمربي گري به برانکو پيشنهاد داد، اما او به خاطر قراردادي که با تيم ملي عمان دارد از آنها تشکر و اين پيشنهاد را رد کرد و هرگونه خبر درباره سفر او به ايران و رزرو هتل جعلي و نادرست است.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اصفهان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اصفهان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEAVvljM8cx5YSbB1w
آخرين خبر اصفهان در اينستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today