برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جریمه ۱۱۸ میلیارد ریالی تعزیرات حکومتی سمنان برای متخلفان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
جریمه ۱۱۸ میلیارد ریالی تعزیرات حکومتی سمنان برای متخلفان

ايرنا/ مديرکل تعزيرات حکومتي استان سمنان گفت: متخلفان در بخش‌هاي صنفي، بهداشتي و قاچاق بهار امسال ۱۱۸ ميليارد و ۶۳۸ ميليون ريال جريمه شدند.

رضا محمدي مديرکل تعزيرات حکومتي استان سمنان ابراز داشت: بيشترين پرونده‌هاي تشکيل شده در اداره کل تعزيرات حکومتي استان سمنان مربوط به کالا و خدمات بود.

وي بيان کرد: سه ماه نخست امسال يک هزار و ۶۹۳ پرونده تخلف در اداره کل تعزيرات حکومتي استان سمنان تشکيل شد که از اين تعداد پرونده يک هزار و ۶۵۴ پرونده رسيدگي و مختومه شد.

مديرکل تعزيرات حکومتي استان سمنان اضافه کرد: از مجموع يک هزار و ۶۹۳ پرونده تخلف تشکيل شده در اداره کل تعزيرات حکومتي استان سمنان در مدت ذکر شده، يک هزار و ۲۴۵ پرونده در زمينه کالا و خدمات، ۱۸۷ پرونده در زمينه قاچاق و ۲۶۱ پرونده در زمينه بهداشت، درمان و دارو تشکيل شد.

محمدي خاطرنشان کرد: سه ماه نخست امسال تمام ۲۶۱ پرونده تخلف تشکيل شده در زمينه بهداشت، دارو و درمان در استان سمنان رسيدگي و متخلفان ۲۵۹ ميليون و ۶۱۰ هزار ريال جريمه شدند.

وي يادآور شد: هيچ واحد فعال در زمينه بهداشت، دارو و درمان سه ماهه نخست امسال به دليل تخلف پلمب نشد.

مديرکل تعزيرات حکومتي استان سمنان تصريح کرد: هشت هزار و ۲۴۳ پرونده در زمينه تخلف‌هاي صنفي، بهداشتي و قاچاق در اين اداره کل در سال ۹۸ تشکيل شد که از اين تعداد  يک‌هزار و ۲۹ پرونده در زمينه قاچاق کالا و ۶۷۶ پرونده در زمينه تخلفات بهداشتي بود.

محمدي گفت: سال گذشته متخلفان در قالب هشت هزار و ۲۴۳ پرونده تشکيل شده در اين اداره کل پس از انجام تشريفات قانوني و رسيدگي در شعبه ها و محرز شدن تخلف آن ها به بيش از ۵۵۱ ميليارد و ۶۱۳ ميليون و ۲۷۲ هزار ريال جزاي نقدي محکوم شدند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان سمنان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر سمنان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAENNWvIqZvWEhdCBvg
آخرين خبر سمنان در اينستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today