logo

معجزه پس از سوء قصد به جان بازپرس جنایی

منبع
همشهري
بروزرسانی
معجزه پس از سوء قصد به جان بازپرس جنایی

همشهري/  بازپرس جنايي تهران که هدف حمله 2 موتورسوار نقابدار قرار گرفته و تا پرتگاه مرگ پيش رفته بود پس از جراحي نفسگير 5 ساعته روي جمجمه‌اش به زندگي بازگشت و از خطر مرگ نجات يافت.

عباس بخشوده، قاضي ويژه قتل تهران قصد رفتن به دادسراي مرکز را داشت اما زماني که از خانه‌اش حوالي خيابان فداييان اسلام خارج شد تا سوار ماشينش شود ناگهان 2 مرد نقابدار که سوار بر موتور بودند به سمت وي هجوم برده و با جسم سختي 2 ضربه محکم بر سرش کوبيدند.

به‌دنبال اين حادثه، بازپرس جنايي تهران به بيمارستان انتقال يافت و با دستور بازپرس کشيک دادسراي شهرري، گروهي از مأموران پايگاه نهم و اداره دهم پليس آگاهي تهران مأمور رسيدگي به اين پرونده شدند.

ضربات وارده به سر قاضي به‌حدي شديد بود که او دچار خونريزي مغزي و در بخش مراقبت‌هاي ويژه (آي‌سي‌يو) بستري شد. پس از آن تحت عمل جراحي قرار گرفت که 5 ساعت به‌طول انجاميد.

با اين حال پس از اين جراحي نفسگير به طرز معجزه‌آسايي از خطر مرگ نجات يافت و به زندگي بازگشت.

قاضي جنايي وقتي به هوش آمد درباره حادثه به کارآگاهان گفت: من با هيچ‌کس خصومت شخصي نداشتم و نمي‌دانم علت اين حمله وحشتناک چه بوده و موتورسواران با چه انگيزه‌اي به من حمله کردند. آن شب کشيک دادسراي مرکز بودم و بايد به آنجا مي‌رفتم اما وقتي به خودرويم  رسيدم از پشت سر هدف حمله قرار گرفتم و چهره مهاجمان را نديدم و ناگهان بيهوش شدم.

براساس اين گزارش، تحقيقات کارآگاهان براي شناسايي و بازداشت عاملان سوء قصد به قاضي ويژه قتل تهران ادامه دارد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان تهران را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر تهران در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEL87VCgty_dN5BJCQ
آخرين خبر تهران در اينستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran