برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پرداخت نشدن حقوق 2 سال کارکنان آبفا در استان اردبیل

منبع
فارس
بروزرسانی
پرداخت نشدن حقوق 2 سال کارکنان آبفا در استان اردبیل

فارس/ تعدادي از کارکنان شرکت آب و فاضلاب سابق روستايي مشکين شهر مي گويند نزديک به يک صد نفر از آبداران افزون بر 24 ماه است حقوقي دريافت نکرده اند.

استان اردبيل جزو آخرين استان‌هايي بود که بنا به گفته حميدرضا جانباز، مديرعامل شرکت مهندسي آبفاي کشور مطابق بر مصوبه هيات وزيران فرايند يکپارچه سازي «دو شرکت آب فاضلاب روستايي و شهري» با معرفي مديرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در ارديبهشت جاري وارد فاز اجرايي شد.
ادغام دو شرکت اين اميد را ايجاد کرده بود تا با مديريت واحد، وضعيت نابسامان شرکت آب فاضلاب روستايي بالاخص پرداخت نشدن حقوق کارکنان و نيز فرسودگي شبکه‌هاي آبرساني در روستاها برطرف شود.
تعدادي از کارکنان شرکت آب و فاضلاب سابق روستايي مشکين شهر مي گويند نزديک به يک صد نفر از آبداران افزون بر 24 ماه است حقوقي دريافت نکرده اند.
آنان همچنين مي‌گويند که تعداد 30 نفر از کارکنان ثابت شرکتي بالغ بر 7 ماه است ريالي حقوق دريافت نکرده‌اند.
اين کارگران با تصريح بر اين که از زمان ادغام، مشکلات خود را بارها به اطلاع فرامرز به‌نژاد، ‌مديرعامل جديد شرکت آب و فاضلاب استان اردبيل رسانده اما هيچ نتيجه‌اي نگرفته‌اند، ‌خواستار توجه و دستور ويژه حميدرضا جانباز مديرعامل شرکت مهندسي آب و فاضلاب براي پاسخگويي و انجام مطالبات و خواسته هايشان شدند.


همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان اردبيل را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر اردبيل در تلگرام :
http://telegram.me/joinchat/AAAAAEKMRiNB88Qz3ta3yA
آخرين خبر اردبيل در اينستاگرام :
https://instagram.com/ardabil__today