logo

شیونامه عزاداری محرم در کرمانشاه به هیئات‌های مذهبی ابلاغ شد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
شیونامه عزاداری محرم در کرمانشاه به هیئات‌های مذهبی ابلاغ شد

صدا و سيما/ در اولين کارگروه عزاداري ستاد کرونا استان کرمانشاه که با مديريت سازمان تبليغات اسلامي برگزار شد رعايت شيوه نامه‌هاي بهداشتي و تصميم ستاد کرونا براي برگزاري مراسم محرم به هيئت‌هاي مذهبي اعلام شد.

احمدي، مديرکل سازمان تبليغات اسلامي استان در اين نشست با اشاره به اينکه اين  سازمان متولي برگزاري و نظارت بر هيئت‌هاي مذهبي گفت: از روز اول محرم عزاداري‌ها در تمامي مساجد و تکاياي که مکان سرباز دارند با کسب مجوز از سازمان تبليغات اسلامي برگزار خواهد شد و مکان‌هايي هم که فضاي سرباز ندارند مي‌توانند با دريافت معرفي نامه از سازمان تبليغات اسلامي از فضا‌هاي ورزشي مدارس و مکان‌هايي که سقف آن‌ها بالاي ۶ متر است استفاده کند.
حجت‌الاسلام احمدي با اشاره به اينکه در استان کرمانشاه ۱۸۰۰ هيئت ثبت شده است افزود: قرار است با همکاري سازمان صمت  مواد ضدعفوني هيئت‌ها و ماسک‌هاي مورد نياز براي عزاداران خصوص در مناطق محروم و حاشيه‌اي تامين شود.
او در خصوص توزيع نذورات هم گفت: امسال با توجه به مصوبات ستاد کرونا استان هيچ کدام از هيئت‌ها پخت و توزيع نذورات را ندارند و به جاي آن در قالب طرح مواسات بسته هاي معيشتي در نواحي حاشيه اي شهر و مناطق کم برخوردار توزيع ميشود.

 

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمانشاه را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمانشاه در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEEFg3sRsDfJ20ludA
آخرين خبر کرمانشاه در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today