برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

شمار مبتلایان به کرونا در فارس به ۳۸ هزار و ۵۸ نفر رسید

منبع
شبستان
بروزرسانی
شمار مبتلایان به کرونا در فارس به ۳۸ هزار و ۵۸ نفر رسید

شبستان/ همتي گفت: با افزايش شمار مبتلايان به کرونا در فارس، تعداد مبتلايان به ۳۸ هزار و ۵۸ نفر رسيده است.

همتي، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکي شيراز امروز(جمعه 24 مرداد) با اشاره به افزايش آمار ابتلا به کرونا در فارس هنگام حضور در استوديو سلامت دانشگاه علوم پزشکي شيراز گفت: شمار مبتلايان به کرونا در فارس به  38 هزار و 58 نفر رسيده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکي شيراز افزود: برخي افراد براي خوردن، آشاميدن، استراحت يا تنفس راحت تر، ماسک را روي چانه خود قرار مي دهند که احتمال انتقال ويروس کرونا را افزايش مي دهد زيرا احتمال آلودگي بخش هايي از صورت مانند زير چانه به ويروس کرونا زياد است، به همين دليل افراد نبايد ماسک خود را زير چانه قرار دهند.
وي اضافه کرد: شمار فوتي هاي ناشي از ابتلا به کرونا در فارس طي 24 ساعت گذشته نيز 11 نفر بود که مجموع قربانيان در استان به دليل ابتلا به کرونا را به 684 نفر رسانده است.
همتي اعلام کرد: مجموع بهبوديافتگان اين بيماري که از مراکز درماني استان ترخيص شده و يا از ايزوله خانگي خارج شده اند نيز 34 هزار و 764 نفر است و 983 بيمار مشکوک و يا داراي علامت کرونا در بيمارستان هاي استان بستري هستند که از اين تعداد، شرايط جسمي 108 بيمار وخيم گزارش شده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکي شيراز با تاکيد بر محدود بودن ظرفيت بستري بيماران در بيمارستان هاي استان تصريح کرد: شهروندان بايد شيوع کرونا و آمار موجود را جدي بگيرند، از تردد غير حضوري خودداري کرده و از ماسک استفاده کنند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان فارس را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر فارس در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEAbLp_SERJkiw4dkw
آخرين خبر فارس در اينستاگرام :
https://instagram.com/fars.online