logo

کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه تولید رنگ قاچاق در اشتهارد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه تولید رنگ قاچاق در اشتهارد

باشگاه خبرنگاران/ فرمانده انتظامي شهرستان اشتهارد گفت: با تلاش ماموران کلانتري ۱۲ رحمانيه اين شهرستان ۵۰۰ کيلوگرم مواد اوليه توليد رنگ قاچاق به ارزش ۲ ميليارد ريال کشف شد.
 

سرهنگ کامران ملکي فرمانده انتظامي شهرستان اشتهارد گفت: ماموران کلانتري ۱۲ رحمانيه شهرستان اشتهارد در حين گشت زني در جاده ماهدشت -اشتهارد به يک دستگاه خودرو پرايد وانت حامل بار مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان اشتهارد افزود: ماموران در بازرسي از اين خودرو موفق به کشف ۲۵ کيسه ۲۵ کيلوگرمي جمعا به ميزان ۵۰۰ کيلوگرم مواد اوليه رنگ قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکي و قانوني شده و در اين رابطه يک نفر را نيز دستگير کردند.
سرهنگ ملکي با بيان اين که راننده خودرو به همراه کالاي قاچاق کشف شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع ذي ربط معرفي شد گفت: ارزش کالا‌هاي مکشوفه ۲ ميليارد ريال برآورد شده است.
او با تاکيد بر برخورد قاطع پليس با قاچاق کالا و سرمايه‌هاي ملي افزود: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز بيکاري و متعاقب آن جرائم ديگر در سطح جامعه است که مقابله با آن يکي از اولويت‌هاي اصلي پليس به شمار مي‌رود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان البرز را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر البرز در تلگرام :
  https://t.me/joinchat/AAAAAD7vghTCfgcu5kChmg
آخرين خبر البرز در اينستاگرام :
https://instagram.com/alborztoday

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره