برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

روزهای خنک همدان از راه رسید

منبع
ايسنا
بروزرسانی
روزهای خنک همدان از راه رسید

ايسنا/ کارشناس مرکز پيش‌بيني هواشناسي استان همدان اعلام کرد: طي چند روز گذشته هواي خيلي گرمي داشتيم و انتظار داريم در اين هفته هواي استان به تدريج خنک شود.

روح‌الله زاهدي، کارشناس مرکز پيش‌بيني هواشناسي استان همدان در تشريح آب و هواي استان طي هفته جاري بيان کرد: در چند روز گذشته هواي خيلي گرمي داشتيم، ديروز هم به نوعي آخرين روز اين هواي گرم بود و انتظار ما اين است اين هفته هوا مقداري خنک شود.
وي ادامه داد: تا پايان هفته هوا مي تواند به تدريج تا پنج درجه نيز خنک تر شود به طوريکه از صبح فردا دماهاي کمينه خنک تر خواهد شد و دماي طول روز نيز به تدريج تا پايان هفته کاهش پيدا خواهد کرد.
زاهدي با بيان اينکه آسمان استان در قالب مناطق صاف خواهد بود، افزود: در ساعات بعدازظهر، اوايل شب و در طول شب مي توانيم وزش باد را داشته باشيم و امروز به ويژه وزش باد نسبتاً شديدي را در ساعات بعدازظهر و اوايل شب خواهيم داشت که همراه با گردوغبار نيست.
وي با بيان اينکه تغييرات دماي همدان طي ۲۴ ساعت گذشته از ۱۵ تا ۳۷ درجه سلسيوس بوده است، خاطرنشان کرد: در همين بازه زماني اسدآباد و نهاوند با ۳۹ درجه سانتيگراد گرم ترين نقاط استان بودند و بهار و همدان با ۱۵ درجه سانتي گراد به عنوان خنک ترين ايستگاه هاي استان گزارش شدند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان همدان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر همدان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEH4hhdUB7Tpo7icCQ
آخرين خبر همدان در اينستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today