برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هوای یزد خنک می‌شود

منبع
دانا
بروزرسانی
هوای یزد خنک می‌شود

دانا/ کارشناس هواشناسي استان يزد گفت: از روز يکشنبه با عبور امواج جوي از مناطق شمالي کشور و نفوذ زبانه‌هاي پرفشار به استان تا روز چهارشنبه، به تدريج کاهش 4 تا 6 درجه‌اي دما را در سطح استان خواهيم داشت.

سيدعباس ميرحسيني، کارشناس هواشناسي استان يزد در اين باره اظهار کرد: طي چند روز اخير شاهد گرماي شديد در سطح استان بوده‌ايم، به‌طوري‌که روز گذشته بافق و اردکان دماي 46 درجه سانتيگراد را تجربه کردند و اين گرماي غيرمعمول نسبت به اين زمان از سال، روز شنبه نيز مهمان استان يزد است.
وي افزود: اما از روز يکشنبه با عبور امواج جوي از مناطق شمالي کشور و نفوذ زبانه‌هاي پرفشار به استان تا روز چهارشنبه، به تدريج کاهش 4 تا 6 درجه‌اي دما را در سطح استان خواهيم داشت.
کارشناس هواشناسي يزد اظهار داشت: همچنين از شنبه (امروز) تا روز دوشنبه به خصوص در ساعات گرم روز، گاهي وزش باد نسبتا شديد با احتمال گرد و خاک پيش‌بيني شده است.
لازم به ذکر است در حالي که استان يزد در تيرماه برخي از روزها شاهد کاهش دماي قابل توجه بود تا جايي که برخي از شهرستان‌هاي استان در همزمان با نيمه تير بارش باران را تجربه کردند، اما چند روزي است در مردادماه، يزدي‌ها در حال تجربه گرماي غيرمعمول نسبت به اين برهه زماني از سال، هستند.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان يزد را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر يزد در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEGzGLxClrDga39YQQ
آخرين خبر يزد در اينستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today