برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

جلوی رانت در برخی ادارات کردستان گرفته شود

منبع
تسنيم
بروزرسانی
جلوی رانت در برخی ادارات کردستان گرفته شود

تسنيم/ دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر استان کردستان با تاکيد بر اينکه بايد جلوي رانت گرفته شود گفت: نبايد جايگاه و موقعيت شغلي مورد سوءاستفاده قرار گرفته و از اين جايگاه براي پيشبرد اهداف خود استفاده کنيم.

محمود الله‌مرادي دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر استان کردستان اظهار داشت: امر به معروف و نهي از منکر تنها مختص به يک ستاد نيست بلکه يک وظيفه ديني و عمومي است که بر عهده همه آحاد مردم است.

وي با اشاره به اينکه مشکلاتي در سطح شهر وجود دارد، گفت: اينکه برخي از رسانه‌ها مشکلات سطح شهر را باز گو کرده اما خدمات اين نهاد مردمي را نايده گرفته کاري درست و صحيحي نيست.

دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر استان کردستان تصريح کرد: بايد امر به معروف و نهي از منکر را به گونه‌اي به جامعه معرفي کرده که خود مردم متوجه آن باشند و اين فرهنگ در جامعه نهادينه شود که هر کسي در جايگاه خود امر به معروف کند.

وي افزود: شهرداري سنندج در بدترين شرايط ممکن بهترين عملکرد و خدمات‌رساني را به مردم داشته و در هر جايي، خدمتي از شهرداري مي‌بينيم بايد قدردان اين زحمات باشيم.

الله‌مرادي با تاکيد بر اينکه بايد جلوي رانت گرفته شود گفت: نبايد جايگاه و موقعيت شغلي مورد سوءاستفاده قرار گرفته و از اين جايگاه براي پيشبرد اهداف خود استفاده کنيم.

دبير ستاد امر به معروف و نهي از منکر استان کردستان يادآور شد: فرهنگ حجاب و عفاف و امر به معروف و نهي از منکر بايد در تمام آحاد جامعه نهادينه شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کردستان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کردستان در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEIzkR_omLO41FJL8g
آخرين خبر کردستان در اينستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online