برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

صف طولانی مقابل تنها جایگاه فعال سی ان جی در کنگان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
صف طولانی مقابل تنها جایگاه فعال سی ان جی در کنگان

باشگاه خبرنگاران/ شهروندان کنگاني مي‌گويند اکنون فقط يک جايگاه سي ان جي در اين شهر فعال است و به همين علت هر روز صف طولاني مقابل آن شکل مي‌گيرد.

ساکنان شهر کنگان در جنوب استان بوشهر مي‌گويند چند وقتي است که از سه جايگاه سي ان جي در اين شهر، فقط يک جايگاه فعاليت دارد و به همين علت خودرو‌ها بايد مدتي را در گرماي هوا در نوبت بمانند.
در همين زمينه مدير روابط عمومي شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه بوشهر بيان کرد: شهر کنگان سه جايگاه سي ان جي دارد که يکي متعلق به شهرداري است و اداره دو جايگاه ديگر هم در دست مالکان بخش خصوصي است.
مهرداد بيوکي با اشاره به اينکه از ميان اين سه جايگاه اکنون فقط جايگاه شهرداري فعاليت دارد، افزود: فعاليت يک جايگاه به علت تعميرات اساسي حدود دو ماه است که متوقف شده و به احتمال زياد تا هفته آينده فعاليت خود را از سر بگيرد.
وي ادامه داد: يک جايگاه ديگر هم دچار نقص فني شده و بايد قطعه‌اي براي آن تامين شود که هم اساسي است و هم بسيار هزينه بر. اميدواريم مالک اين جايگاه سريع‌تر براي تامين قطعه اقدام کند.
مدير روابط عمومي شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه بوشهر بيان کرد: اميدواريم با از سرگيري فعاليت اين دو جايگاه هر چه زودتر مشکلات مردم حل شود.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان بوشهر را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر بوشهر در تلگرام :
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEHJKD2HnzcSyWPDmw
آخرين خبر بوشهر در اينستاگرام :
https://ihttps://instagram.com/bushehr_tooday