logo

سرقت در کوهبنان ۳۲ درصد کاهش یافت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سرقت در کوهبنان ۳۲ درصد کاهش یافت

ايرنا/ به گفته رئيس دادگستري شهرستان کوهبنان شواهد امر حکايت از اين دارد که از آغاز سال جاري تاکنون وقوع سرقت در اين شهرستان ۳۲ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش يافته است.

محمد مهدي ميرزايي عبداليوسفي، رئيس دادگستري شهرستان کوهبنان با علام اين مطلب به رسانه ها به اقدامات خوب پيشگيرانه از سوي دادگستري در جهت کاهش جرائم و آسيب هاي اجتماعي اشاره کرد و گفت: تلاش مي کنيم تا از تمامي ظرفيت هاي قانوني براي کاهش مجازات هاي تعزيري استفاده کنيم و موجودي زندان ها را کاهش داده و استفاده از مجازات حبس را به غير از موارد ضروري به حداقل برسانيم. 
وي ادامه داد: انجام کارهاي فرهنگي يکي از اقدامات مهم در کاهش جرائم به شمار مي رود که خوشبختانه اين دادگستري با همکاري برخي از ادارات و نهادها کارهاي فرهنگي خوبي را در سطح شهرستان انجام داده که مؤثر واقع شده است.
رئيس دادگستري شهرستان کوهبنان ادامه داد: اقدامات پيشگيرانه توسط پليس شهرستان نيز به خوبي انجام مي شود که يکي از علل کاهش سرقت عملکرد خوب و مفيد پليس بوده است.
ميرزايي بر ايجاد شوراي پيشگيري در دستگاه هاي اجرايي مطابق ماده ۱۵ قانون ارتقاي سلامت اداري و ماده ۶ قانون پيشگيري از وقوع جرم تاکيد کرد و گفت: بر اين اساس مي توان عوامل مؤثر در ارتکاب جرائم را شناسايي کرد.

همراهان عزيز ، آخرين اخبار استان کرمان را به صورت لحظه اي و فراجناحي در بسترهاي زير دنبال کنيد :
آخرين خبر کرمان در تلگرام :
https://t.me/joinchat/AAAAAEP3fmE1Qukhr6SzjQ
آخرين خبر کرمان در اينستاگرام :
Instagram.com/kerman_akhbar