logo

اینفوگرافیک/ آخرین وضعیت استان های درگیر با کرونا

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
اینفوگرافیک/ آخرین وضعیت استان های درگیر با کرونا

آخرين خبر/ سخنگوي وزارت بهداشت آخرين موارد بروز و فوتي ناشي از کروناويروس را اعلام کرد، بر اين اساس در 24 ساعت گذشته ۱۵۶ بيمار کوويد۱۹ جان خود را از دست دادند که اين تعداد 28 نفر از روز گذشته بيشتر است 

دکتر لاري، سخنگوي وزارت بهداشت گفت: از ديروز تا امروز ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ و بر اساس معيارهاي قطعي تشخيصي، دو هزار و ۶۱۹ بيمار جديد مبتلا به کوويد۱۹ در کشور شناسايي شد که يک هزار و ۳۸۲ نفر از آنها بستري شدند.
وي ادامه داد: مجموع بيماران کوويد۱۹ در کشور به ۴۰۴ هزار و ۶۴۸ نفر رسيد.
لاري افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۶ بيمار کوويد۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان اين بيماري به ۲۳ هزار و ۳۱۳ نفر رسيد.
وي گفت: خوشبختانه تا کنون ۳۴۸ هزار و ۱۳ نفر از بيماران، بهبود يافته و يا از بيمارستانها ترخيص شده اند.

سخنگوي وزارت بهداشت گفت: ۳۷۹۸ نفر از بيماران مبتلا به کوويد۱۹ در وضعيت شديد اين بيماري تحت مراقبت قرار دارند.
به گفته لاري، تا کنون سه ميليون و ۵۸۶ هزار و ۸۴۸ آزمايش تشخيص کوويد۱۹ در کشور انجام شده است.
وي در توضيح استانهاي در شرايط قرمز کرونا گفت: بر اساس آخرين اطلاعات کرونا در کشور، استانهاي تهران، مازندران، گيلان، قم، اصفهان، خراسان رضوي، آذربايجان شرقي، کرمان، خراسان شمالي، سمنان، يزد، زنجان و قزوين در وضعيت قرمز قرار دارند.
لاري همچنين درباره استانهاي در شرايط هشدار گفت: همچنين استانهاي آذربايجان غربي، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبيل، بوشهر، کرمانشاه، کهگيلويه و بويراحمد، خراسان جنوبي، مرکزي، ايلام، چهارمحال و بختياري، گلستان و خوزستان در وضعيت هشدار قرار دارند.